Încă o plecare de la Twitter / Directorul pentru calitatea reclamelor a părăsit compania

twitter Foto: Pexels

Directorul Twitter pentru siguranţa mărcii şi calitatea reclamelor, A.J. Brown, a decis să părăsească compania, potrivit unei surse familiarizate cu problema, acesta fiind al doilea director pentru siguranţă care pleacă în câteva zile, transmite Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cea mai recentă plecare se adaugă la o provocare din ce în ce mai mare pentru noul CEO al Twitter, Linda Yaccarino, chiar înainte de a intra în acest rol.

Joi, Ella Irwin a declarat pentru Reuters că a demisionat din funcţia de vicepreşedinte al produsului pentru încredere şi siguranţă la compania de social media, unde a supravegheat eforturile de moderare a conţinutului şi a răspuns adesea utilizatorilor cu întrebări despre conturile suspendate.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Brown a lucrat la eforturile de a preveni apariţia reclamelor lângă conţinut neadecvat. De când Elon Musk a achiziţionat Twitter în octombrie, platforma s-a străduit să rețină clienții de publicitate, care au fost precauţi cu privire la plasarea reclamelor după ce compania a concediat mii de angajaţi.

Angajarea de către Musk a lui Yaccarino, care a fost director pentru reclame la NBCUniversal, a semnalat că vânzările de reclame au rămas o prioritate pentru Twitter, chiar dacă lucrează pentru a creşte veniturile din abonamente.

Twitter şi Brown nu au răspuns imediat solicitărilor de comentarii ale Reuters.