Încă o plecare de la Twitter / Directorul pentru calitatea reclamelor a părăsit compania

twitter Foto: Pexels

Directorul Twitter pentru siguranţa mărcii şi calitatea reclamelor, A.J. Brown, a decis să părăsească compania, potrivit unei surse familiarizate cu problema, acesta fiind al doilea director pentru siguranţă care pleacă în câteva zile, transmite Reuters.

Cea mai recentă plecare se adaugă la o provocare din ce în ce mai mare pentru noul CEO al Twitter, Linda Yaccarino, chiar înainte de a intra în acest rol.

Joi, Ella Irwin a declarat pentru Reuters că a demisionat din funcţia de vicepreşedinte al produsului pentru încredere şi siguranţă la compania de social media, unde a supravegheat eforturile de moderare a conţinutului şi a răspuns adesea utilizatorilor cu întrebări despre conturile suspendate.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Brown a lucrat la eforturile de a preveni apariţia reclamelor lângă conţinut neadecvat. De când Elon Musk a achiziţionat Twitter în octombrie, platforma s-a străduit să rețină clienții de publicitate, care au fost precauţi cu privire la plasarea reclamelor după ce compania a concediat mii de angajaţi.

Angajarea de către Musk a lui Yaccarino, care a fost director pentru reclame la NBCUniversal, a semnalat că vânzările de reclame au rămas o prioritate pentru Twitter, chiar dacă lucrează pentru a creşte veniturile din abonamente.

Twitter şi Brown nu au răspuns imediat solicitărilor de comentarii ale Reuters.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: