Începe raționalizarea produselor de bază în Rusia: marile supermarketuri vor limita cumpărăturile pentru a combate specula

supermarket  alimente, cumparaturi, mancare sursa foto: Pixabay.com

Marile lanțuri de retail din Rusia vor începe raționalizarea produselor de bază, anunță publicația economică Vedomosti.

Ministerul Industriei și Comerțului și Ministerul Agriculturii din Rusia anunță că inițiativa ar veni chiar de la marile lanțuri de comerț cu amănuntul, iar limitarea numărului de produse ce pot fi cumpărate de o singură persoană ar avea rolul de a combate specula.

Comercianții cu amănuntul au raportat că într-un număr de regiuni ale Rusiei au existat cazuri în care bunurile cu o marjă minimă au fost achiziționate într-un volum mai mare decât este necesar pentru consumul privat. Ele suțin că e vorba depsre cumpărarea de până la câteva tone de produse. După cum au explicat rețelele, acest lucru se face pentru revânzarea ulterioară.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Comercianții cu amănuntul vor determina ei înșiși produsele și parametrii specifici.

Potrivit Ministerului Industriei și Comerțului, cele mai populare produse de bază reprezintă 30 – 40% din totalul achizițiilor din supermarketuri. (sursa foto: Pixabay.com)