Şapte trenuri au, duminică, la ora 11.00, întârzieri cuprinse între 10 şi 240 de minute la sosirea în Gara de Nord din Capitală, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cea mai mare întârziere, de 240 de minute, o are un tren plecat de la Constanţa.

Un alt tren, de la Galaţi, aparţinând CFR, are 200 de minute întârziere, iar un altul, tot de la Galaţi, aparţinând unei companii private, are 120 de minute întârziere.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Un tren de la Iaşi are 100 de minute întârziere, iar un altul, de la Suceava are 80 de minute întârziere.

Circulaţia feroviară se desfăşoară cu dificultate, în sud – estul ţării, din cauza ninsorii şi a rafalelor de vânt care au provocat avarii pe reţeaua de alimentare cu electricitate. În Constanţa, un tren staţionează iar la şapte treceri la nivel cu calea ferată sunt defecte barierele automate. La Galaţi, din cauza avariilor produse pe reţeaua administrată de CFR, trei trenuri de persoane sunt oprite.