Interamerican, companie din domeniul asigurărilor directe în Grecia și Cipru, parte a grupului olandez de asigurări Achmea, intră pe piața din România prin lansarea oficială a brandului digital Anytime. Oferta inițială se va concentra pe asigurarea RCA (răspundere civilă auto) și se va extinde treptat către CASCO și alte produse.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„Ne propunem să facem asigurările simple, accesibile, rapide și transparente, oferind o experință complet digitală consumatorilor români”, a declarat Antonis Tsaknakis, Director al Anytime România.
„Intrarea Anytime în România reflectă viziunea mai amplă a Interamerican de a deveni un lider regional în domeniul asigurărilor digitale”, a declarat Yiannis Kantoros, CEO al Grupului Interamerican. „Ne extindem pe piețe în care maturitatea digitală, așteptările clienților și potențialul de creștere creează condiții ideale pentru inovație scalabilă. Acesta este un pas strategic, parte a obiectivului nostru pe termen lung de a oferi soluții de asigurare mai inteligente și mai accesibile în Europa de Sud-Est.”
Anytime transmite că a deschis o sucursală complet operațională în România în baza cadrului juridic european al Libertății de Stabilire (Freedom of Establishment – FOE), susținută de o echipă locală.
Anytime este brandul de asigurări digitale al Interamerican, membru al grupului olandez de asigurări Achmea. Anytime are o cotă de piață de peste 45% atât în Grecia, cât și în Cipru, conform datelor transmise de companie.
Cu prime brute subscrise de 495 de milioane de euro, Interamerican este unul dintre principalii furnizori de asigurări din Grecia și o subsidiară importantă a Grupului Achmea.
Cu prime brute subscrise în valoare de 24,8 miliarde de euro, Achmea se numără printre cei mai mari furnizori de asigurări din Țările de Jos. Grupul are companii în Grecia, Germania, Turcia, Slovacia și alte țări. re.