Investiție în digitalizare: Compania aeriană românească low cost Blue Air își lansează noua aplicație mobilă

blue air boeing 737 Sursa foto: Facebook/Blue Air

Blue Air a lansat noua aplicaţie mobilă pentru iOS şi Android, concepută pentru o customizare mai bună a călătoriei, pentru eficientizarea fluxului de check-in şi a procesului de rezervare, transmite Agerpres.

“Prin descărcarea versiunii iniţiale a aplicaţiei, pasagerii Blue Air se vor bucura de: o experienţă de rezervare mai bună, cu căutarea şi achiziţionarea rapidă a zborurilor, promoţii disponibile exclusiv în aplicaţie, un flux de check-in mai simplu şi mai prietenos şi permisele de îmbarcare disponibile în format digital, la îndemână în aplicaţie, chiar şi offline. Funcţionalitatea Rezervările mele pune la dispoziţia utilizatorilor detaliile viitoarelor călătorii”, se menţionează în comunicat.

Potrivit sursei citate, aplicaţia Blue Air este disponibilă în toate ţările, în trei limbi – română, engleză, italiană.

Blue Air este o companie aeriană românească cu un model de business Ultra – Low – Cost (ULC) şi are o echipă de peste 1.000 de profesionişti. Compania operează avioane tip Boeing 737.

În cei 16 ani de activitate, Blue Air a transportat peste 32 de milioane de pasageri şi a zburat peste 340 milioane de kilometri.

Sursa foto: Facebook/Blue Air

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *