Lanțul belgian de supermarketuri Delhaize dorește să limiteze utilizarea caselor de scanare automată la clienții care dețin un card de fidelitate SuperPlus, scrie Retail Detail. Prin această măsură, lanțul își propune să intensifice lupta împotriva furturilor din magazine.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Delhaize este deținut de grupul Ahold Delhaize, compania mamă care deține și operează mai multe lanțuri de magazine, printre  și Mega Image în România).

Noua măsură a fost deja implementată în unele magazine și „va fi extinsă treptat în toate magazinele noastre”, a confirmat purtătorul de cuvânt Roel Dekelver pentru ziarul belgian Het Laatste Nieuws.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Multe lanțuri de supermarketuri se confruntă cu pierderi din ce în ce mai mari din cauza furturilor din magazine. Un exemplu binecunoscut este Jumbo din Olanda, care a raportat dispariția de bunuri în valoare de 100 de milioane de euro prin casele de marcat automate în 2023, în timp ce profitul anual al companiei a fost de numai 80 de milioane de euro.

„Prin această măsură, Delhaize își propune să creeze o barieră suplimentară pentru clienții care nu își verifică în mod conștient corect produsele alimentare”, a adăugat Dekelver. Cardul de fidelitate al clienților permite Delhaize să detecteze mai bine comportamentele suspecte. Retailerul nu poate confirma deocamdată când va fi finalizată implementarea noului sistem, dar afirmă că „va monitoriza îndeaproape implementarea și va face ajustări acolo unde este necesar”.