Wendy’s, brand internațional de restaurante cu servire rapidă, anunță că vine oficial în România, cu două restaurante în prima jumătate a anului 2025,

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Brandul și-a confirmat intrarea pe piața locală printr-un parteneriat de tip franciză cu JKC Capital, o companie antreprenorială din Canada. 

Francizorul vizează deschiderea primelor cinci restaurante până la finalul anului 2025. La nivelul întregului portofoliu, JKC Capital are în plan să investească peste 200 de milioane de dolari în România și să creeze aproximativ 1.500 de noi locuri de muncă în următorii 10 ani, transmit reprezentanții companiei.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Printre produsele comercializate de lanț se numără hamburgeri, sandwich-uri, nuggets și desert rece „Frosty”. Brandul și-a confirmat intrarea pe piața locală printr-un parteneriat de tip franciză cu JKC Capital, o companie antreprenorială din Canada. 

„Această lansare reprezintă o bornă importantă pentru noi, pe măsură ce brandul intră pe o piață dinamică, cu un potențial semnificativ de creștere. România are o tradiție gastronomică puternică și credem că Wendy’s va oferi consumatorilor locali o experiență culinară de neuitat”, a declarat John Chayka, Chief Executive Officer la JKC Capital.

Circa 94% dintre români consumă fast-food. Dintre aceștia, 33% mănâncă fast-food cel puțin o dată pe săptămână, în timp ce 39% de câteva ori pe lună. În medie, românii consumă fast-food aproximativ o dată pe săptămână, iar consumatorii tineri, sub 27 de ani, consumă de 1,3 ori pe săptămână, conform datelor.

Restaurantele Wendy’s vor servi carne românească, mai precizează reprezentanții companiei

Vedem un potențial extraordinar de creștere în România, împreună cu oportunitatea de a ne extinde prezența în industria restaurantelor cu servire rapidă”, spune Radu Bolohan, Vice Președinte JKC Capital.