Wendy’s, brand internațional de restaurante cu servire rapidă, anunță că vine oficial în România, cu două restaurante în prima jumătate a anului 2025,
Brandul și-a confirmat intrarea pe piața locală printr-un parteneriat de tip franciză cu JKC Capital, o companie antreprenorială din Canada.
Francizorul vizează deschiderea primelor cinci restaurante până la finalul anului 2025. La nivelul întregului portofoliu, JKC Capital are în plan să investească peste 200 de milioane de dolari în România și să creeze aproximativ 1.500 de noi locuri de muncă în următorii 10 ani, transmit reprezentanții companiei.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Printre produsele comercializate de lanț se numără hamburgeri, sandwich-uri, nuggets și desert rece „Frosty”. Brandul și-a confirmat intrarea pe piața locală printr-un parteneriat de tip franciză cu JKC Capital, o companie antreprenorială din Canada.
„Această lansare reprezintă o bornă importantă pentru noi, pe măsură ce brandul intră pe o piață dinamică, cu un potențial semnificativ de creștere. România are o tradiție gastronomică puternică și credem că Wendy’s va oferi consumatorilor locali o experiență culinară de neuitat”, a declarat John Chayka, Chief Executive Officer la JKC Capital.
Circa 94% dintre români consumă fast-food. Dintre aceștia, 33% mănâncă fast-food cel puțin o dată pe săptămână, în timp ce 39% de câteva ori pe lună. În medie, românii consumă fast-food aproximativ o dată pe săptămână, iar consumatorii tineri, sub 27 de ani, consumă de 1,3 ori pe săptămână, conform datelor.
Restaurantele Wendy’s vor servi carne românească, mai precizează reprezentanții companiei
“Vedem un potențial extraordinar de creștere în România, împreună cu oportunitatea de a ne extinde prezența în industria restaurantelor cu servire rapidă”, spune Radu Bolohan, Vice Președinte JKC Capital.