Lanțul de florării Magnolia a preluat oficial FlorideLux.ro

FlorideLux Sursa foto: FlorideLux/Facebook

Antreprenorul Marius Dosinescu, fondatorul Floridelux.ro, a fost cumpărat oficial de lanțul de florării Magnolia,  potrivit unui comunicat de presă. Antreprenorul anunță că, odată cu vânzarea companiei, se va concentra pe un nou produs, lansarea Aysa.ai – un soft de optimizare pentru motoarele de căutare, dedicat industriei e-commerce. 

FlorideLux.ro, fondată în 2004 de către Marius Dosinescu, a ajuns, în prezent, unul dintre cele mai reprezentative branduri dedicate vânzării de flori online, cu livrări la nivel național. Compania a ajuns la afaceri de circa 1,5 mil. euro în 2021, comenzile zilnice fiind de ordinul sutelor, iar în perioada februarie – martie ajungând la mii de comenzi pe zi. 

Transferul Floridelux.ro către Magnolia s-a finalizat în vara anului 2022, iar procesul de supervizare al integrării în noul business, în martie 2023. 

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Reprezentanții companiei transmit că în cadrul Floridelux.ro aproximativ 70% din cifra de afaceri era generată organic de propriile metode de SEO, printr-un algoritm de poziționare în motoare de căutare, dezvoltat în urma unei analize îndelungate a factorilor utilizați de Google. Tot procesul de optimizare pentru motoarele de cautare este susținut, în acest moment, de unelte de inteligență artificială. 

Potrivit comunicatului de presă, Software-ul se integrează în platforma de e-commerce a clientului, prin extensii ușor de utilizat, pentru Magento, Woocommerce, Shopify sau platforme e-commerce custom. Prin intermediul soluției, clienții pot automatiza procesele de SEO (task-urile) din spatele platformei, de la analiza cuvintelor cheie, a competiției, generarea și scrierea de conținut (titlu, descriere, conținut pagină, postări social media), urmând a fi automatizate și procesele off-site (obținerea de link-uri, mentions, social media posts, articole etc.). Obiectivul final este ca Aysa.ai să automatizeze 90% din ceea ce presupune SEO pentru un magazin online. Platforma are deja clienți reali, care o folosesc cu succes, pe baza de abonament lunar care pornește de la 29 USD. 

„În prezent, echipa Aysa.ai este formată din Marius Dosinescu, antreprenor cu 23 de ani de experiență, cu background în IT și e-commerce, un CTO, cu 18 ani experiență în programare pe zona e-commerce și Ioana Dosinescu, marketing specialist cu 10 ani experiență în SEO și marketing la FlorideLux.ro, compania fiind într-un proces de recrutare de noi colegi programatori. Printre obiectivele menționate, antreprenorul are în plan atragerea unei finanțări pentru dezvoltarea produsului și lansarea sa internațională”, se mai menționează în comunicatul de presă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: