Lanțul românesc de magazine de bricolaj Brick România își dezvoltă o platformă online pentru a facilita livrarea produselor în toată țara

Brick Ovidiu

Lanțul românesc de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI Brick România anunță dezvoltarea unei noi platforme online în parteneriat cu Orange Business Services, pentru a facilita livrarea produselor în toată țara.

Noua platformă va fi dezvoltată în următoarele trei luni ale anului și va fi una custom-made, cu stocuri actualizate în timp real și campanii de fidelizare. Această nouă platformă vine în completarea strategiei de extindere a companiei, care anunță deschiderea centrelor regionale ce vor permite oamenilor aflați la confluențele localităților mici să aibă acces facil la aprovizionarea cu produse pentru amenajarea și întreținerea locuinței

Astfel, în apropierea fiecărui oraș mare în care se va deschide un magazin Brick, compania intenționează să înființeze și centre regionale pentru locuitorii din zonele limitrofe sau rurale din județul respectiv, ca parte din strategia de dezvoltare și extindere a business-ului.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Un prim centru regional a fost inaugurat vara aceasta în localitatea constănțeană Ovidiu, cu o investiție totală de 4 milioane de euro. Compania se află în prezent în negocieri pentru deschiderea unor centre regionale la Ghimbav și Câmpina.

După cum precizează Oana Nechita, Director Executiv al companiei constănțene, „aceste două direcții strategice – dezvoltarea noii platforme online și mărirea rețelei de centre regionale – ne vor permite să ajungem la un public cât mai mare aflat în localități din zone regionale neacoperite de segmentul nostru de activitate. Brandul nostru este unul utilitarist și pragmatic, și cum în industria noastră timpul costă, clientii noștri sunt chibzuiți și în această privință. De aceea este vital și pentru noi și pentru ei să fim foarte accesibili, bine poziționați ca proximitate. În zonele mai îndepărtate de orașele mari clienții nu au la dispoziție locații la care pot ajunge ușor pentru a se aproviziona cu produse pentru amenajarea și întreținerea locuinței, oamenii fiind nevoiți să parcurgă distanțe mai mari pentru astfel de achiziții. Prin urmare, ne-am propus ca încă din acest an, special pentru oamenii aflați la confluențele localităților mici, să deschidem centre regionale care să servească nevoilor acestora și să îi scutească de drumurile anevoioase și consumatoare de timp către retail park-urile clasice, dar să și dezvoltăm platforma online care ne va permite să realizăm livrări în toată țara.

Primul punct regional din această serie, a cărui inaugurare a avut loc pe 2 iulie 2021, este centrul regional din orașul constănțean Ovidiu, care se adresează unui areal de 60.000 locuitori, incluzând localitățile Lumina, Mihail Kogălniceanu, Cogealac, Tariverde, Corbu sau Săcele, Năvodari și Mamaia Sat, areal neacoperit comercial până acum în județ. Acesta este construit pe o suprafață utilă de 2.728,10 mp, iar la exterior sunt amenajate aproximativ 150 locuri de parcare. De asemenea, odată cu noul centru 30 de noi angajați s-au alăturat echipei Brick România.

De asemenea, pentru locuitorii orașelor mari Brick România va deschide și magazine centrale, în locații aflate la îndemână, în orașe precum București, Oradea, Satu Mare sau Cluj.

Compania Brick România a fost înființată în anul 2002 și furnizează produse universale folosite pentru construirea, întreținerea, amenajarea sau decorarea locuinței.

După magazinul Brick Constanța deschis în 2002, în ultimii trei ani alte trei noi magazine au fost inaugurate. Astfel, compania constănțeană Brick este prezentă din anul 2017 și pe piața din sudul litoralului prin magazinul Brick Mangalia, în anul 2019 compania a inaugurat magazinul Brick Giurgiu, iar în vara lui 2021 a fost deschis centrul regional Ovidiu. Pentru 2021, Brick România mai are în plan și finalizarea negocierilor pentru locații în Oradea, Satu Mare, Ploiești, Cluj și București. În prezent, echipa Brick România numără aproximativ 300 de angajați, număr care va crește odată cu deschiderea noilor magazine.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: