LinkedIn, în cursa AI: Platforma anunță implementarea unor instrumente bazate pe inteligență artificială. Compania le recomandă totuși utilizatorilor să verifice textele create în acest fel

LinkedIn Sursa foto: Unsplash

Platforma de job-uri LinkedIn anunţă implementarea unor instrumente bazate pe inteligenţă artificială, cu care pot fi generate texte pentru profilurile personale şi descrierile posturilor, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Unul dintre noile instrumente oferite de LinkedIn poate scana profilul utilizatorilor şi descoperi aptitudinile şi experienţa acestora, pentru a completa anumite secţiuni ale profilului sau a face rezumate.

Compania le recomandă utilizatorilor să verifice textele generate de AI, pentru a elimina eventualele greşeli, înainte a le folosi. Aceasta opţiune este acum testată şi va fi disponibilă în lunile următoare membrilor LinkedIn Premium.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
trazactii calcule sedintă
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Un alt instrument promite să ajute companiile să realizeze descrierile posturilor pentru care caută angajaţi. Angajatorii vor furniza informaţii despre rol, inclusiv titlul şi numele companiei, iar instrumentul LinkedIn va genera o descriere pe care managerul de angajare o poate edita apoi.

LinkedIn are deja un istoric în ceea ce priveşte instrumentele de AI folosite, încă dinainte să înceapă cursa chatboţilor între Microsoft, Google şi ceilalţi. Sistemele de recrutare ale companiei folosesc de mai mulţi ani instrumente de AI pentru a sugera candidaţi potriviţi.

Microsoft, care deţine LinkedIn, investeşte mari sume de bani pentru crearea şi implementarea unor instrumente de AI generativ în propriile produse. Motorul de căutare Bing şi browser-ul Edge au deja astfel de instrumente, urmând ca şi produsele de birou ale companiei să primească partea lor de inteligenţă artificială.