Lucrările pentru reabilitarea liniei 5 de tramvai din Capitală avansează – au fost montate noi șine și traverse pe 20% din traseu, anunță primarul Nicușor Dan

tramvai, linia 5, bucuresti, pmb Sursa foto: Wikimedia

Primarul Capitalei Nicușor Dan a anunțat joi că lucrările pentru reabilitarea liniei 5 de tramvai din Capitală avansează, iar montarea noilor șine și traverse a ajuns la 20%.

„Avansează lucrările de reabilitare a liniei 5, una dintre cele mai lungi şi importante linii, care leagă Centrul de zona de Nord a Capitalei.

  • A fost demontată vechea linie, iar acum se lucrează la infrastructură – fundație și terasamente, care sunt realizate în proporție de 85%.
  • Continuă montajul noilor șine și al traverselor, astfel că lucrările de suprastructură au ajuns la 20%.
  • Totodată, au fost amplasați 130 de stâlpi, din totalul de 151.

Șantierul de la linia 5 este primul deschis în cadrul proiectului de reabilitare a aproximativ 50 de km de infrastructură de tramvai din Capitală”, a transmis Nicușor Dan.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Lucrările pentru reabilitarea liniei 5 de tramvai au fost reluate la finalul lunii iulie, după ce șantierul a fost blocat timp de trei săptămâni, din cauză că Primăria Capitalei a rămas în urmă cu plățile, scrie Buletin de București.

Lucrările au fost sistate de constructorul Mari Vila-Com SRL în data de 8 iulie, din cauza plăților întârziate din partea PMB, după cum BdB a arătat aici.

Ulterior, instituția a menționat, într-o reacție pentru G4 Media, că dispune de banii necesari, dar că aceștia trebuie luați de la alte capitole de investiții, exclusiv printr-o hotărâre a CGMB.

Deși situația plăților este încă incertă, șantierul liniei 5 a fost deblocat, după ce reprezentanți ai primăriei i-au promis constructorului că proiectul de rectificare bugetară va fi adoptat, iar problema banilor se va rezolva.

„Am început lucrările de luni, pentru că mi-a promis solemn domnul primar și m-a sunat și domnul viceprimar și a zis că a prins banii. Miercuri este ședință de consiliu și au spus că sigur va trece. Și-a dat cuvântul de onoare că îmi va da banii și atunci și eu mi-am dat cuvântul de onoare și am început de luni treaba, pentru că până la urmă tot pe mine cade, trebuie să o fac, nu?”, a declarat patronul Mari Vila-Com, Marin Mândrilă, pentru Buletin de București.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: