Mercedes-Benz urmează să renunţe la marca EQ pentru maşinile electrice cu baterie o dată cu lansarea următoarei generaţii de maşini compacte, care urmează să fie pe piaţă de la sfârşitul anului 2024 , a relatat joi cotidianul german Handelsblatt, citând surse ale companiei, transmite Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Decizia se bazează pe concentrarea directorului executiv Ola Kaellenius doar pe maşinile electrice, ceea ce face ca marca EQ să fie redundantă, pe măsură ce Mercedes se îndepărtează de motorul cu ardere internă, au declarat sursele citate de Handelsblatt, informează Agerpres, citând Reuters.

Producătorul german de automobile îşi comercializează acum seria de modele complet electrice sub marca EQ, anunţată pentru prima dată în 2016, primul său model, SUV-ul electric EQC, fiind lansat în 2019.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Un purtător de cuvânt al produselor Mercedes EQ a spus că marca este un pilon important în strategia de electromobilitate a producătorului auto.

”În scopul ca marca noastră-mamă Mercedes-Benz să devină complet electrică până la sfârşitul deceniului, vom adapta poziţionarea vehiculelor şi, prin urmare, şi utilizarea mărcii în conformitate cu vremurile, dar este prea devreme pentru detalii, în acest moment”, a spus purtătorul de cuvânt.