Mercedes-Benz urmează să renunţe la marca EQ pentru maşinile electrice cu baterie o dată cu lansarea următoarei generaţii de maşini compacte

mercedes benz, eqs, masina electrica Sursa foto: Mercedes Benz

Mercedes-Benz urmează să renunţe la marca EQ pentru maşinile electrice cu baterie o dată cu lansarea următoarei generaţii de maşini compacte, care urmează să fie pe piaţă de la sfârşitul anului 2024 , a relatat joi cotidianul german Handelsblatt, citând surse ale companiei, transmite Reuters.

Decizia se bazează pe concentrarea directorului executiv Ola Kaellenius doar pe maşinile electrice, ceea ce face ca marca EQ să fie redundantă, pe măsură ce Mercedes se îndepărtează de motorul cu ardere internă, au declarat sursele citate de Handelsblatt, informează Agerpres, citând Reuters.

Producătorul german de automobile îşi comercializează acum seria de modele complet electrice sub marca EQ, anunţată pentru prima dată în 2016, primul său model, SUV-ul electric EQC, fiind lansat în 2019.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Un purtător de cuvânt al produselor Mercedes EQ a spus că marca este un pilon important în strategia de electromobilitate a producătorului auto.

”În scopul ca marca noastră-mamă Mercedes-Benz să devină complet electrică până la sfârşitul deceniului, vom adapta poziţionarea vehiculelor şi, prin urmare, şi utilizarea mărcii în conformitate cu vremurile, dar este prea devreme pentru detalii, în acest moment”, a spus purtătorul de cuvânt.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: