Meta pregăteşte introducerea reclamelor pe platforma Threads

threads meta Sursa Foto: Threads

Cea mai nouă reţea socială Meta, Threads, ar putea începe să afişeze reclame mult mai devreme decât au lăsat până acum să se înţeleagă şefii companiei, transmite News.ro, care citează presa internațională.

Threads va afişa reclame începând din luna ianuarie, conform unor surse din cadrul Meta, citate de The Information.

Informaţia pare să contrazică spusele lui Mark Zuckerberg, care a declarat în luna august că generarea veniturilor este pentru Threads un efort care se va întinde pe mai mulţi ani.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Conform aceloraşi surse, Meta plănuieşte o integrare treptată a reclamelor, ceea ce înseamnă că la început va fi afişat un număr mai mic de reclame, acestea urmând să crească în timp, aşa cum a fost cazul pe Facebook şi Instagram.

Threads a crescut rapid, având deja peste 275 de milioane de utilizatori, cu peste un milion de utilizatori noi în fiecare zi. Asta face ca reţeaua celor de la Meta să fie cea mai importantă alternativă la X.

De altfel, Threads este primul produs Meta, după Facebook, care „prinde rădăcini” (Instagram şi WhatsApp au fost cumpărate), în condiţiile în care niciunul dintre produsele noi încercate de companie în ultimii ani nu a rezistat.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: