Cea mai nouă reţea socială Meta, Threads, ar putea începe să afişeze reclame mult mai devreme decât au lăsat până acum să se înţeleagă şefii companiei, transmite News.ro, care citează presa internațională.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Threads va afişa reclame începând din luna ianuarie, conform unor surse din cadrul Meta, citate de The Information.

Informaţia pare să contrazică spusele lui Mark Zuckerberg, care a declarat în luna august că generarea veniturilor este pentru Threads un efort care se va întinde pe mai mulţi ani.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Conform aceloraşi surse, Meta plănuieşte o integrare treptată a reclamelor, ceea ce înseamnă că la început va fi afişat un număr mai mic de reclame, acestea urmând să crească în timp, aşa cum a fost cazul pe Facebook şi Instagram.

Threads a crescut rapid, având deja peste 275 de milioane de utilizatori, cu peste un milion de utilizatori noi în fiecare zi. Asta face ca reţeaua celor de la Meta să fie cea mai importantă alternativă la X.

De altfel, Threads este primul produs Meta, după Facebook, care „prinde rădăcini” (Instagram şi WhatsApp au fost cumpărate), în condiţiile în care niciunul dintre produsele noi încercate de companie în ultimii ani nu a rezistat.