Compania germană Metro AG, din care face parte retailerul Metro Cash & Carry România, a anunțat că renunță la vânzarea magazinelor din România și Slovacia, scrie publicația PropertyEU.
Metro AG a renunțat la tranzacția de top sale-and-leaseback, cu o valoare de 200 de milioane de euro, cu doar două zile înainte de data la care trebuia să desemneze cumpărătorul.
Metro a anunțat anul trecut în noiembrie că a scos la vânzare 9 magazine din România, cu garanția închirierii pe termen lung, scria profit.ro. Oferta locală era evaluată la peste 100 de milioane de euro. Magazinele Metro din România urmau să fie vândute la pachet cu cele din Slovacia, unde germanii dețin 6 unități. În 2019, Metro Properties, divizia imobiliară a grupului Metro, a vândut 11 magazine din Polonia, Ungaria și Cehia unei subsidiare a fondului francez de investiții LFPI, într-o tranzacție de tip sale-and-leaseback, evaluată la peste 250 de milioane de euro.
Grupul german Metro a fost primul retailer internațional intrat pe piața românească.
Rețeaua Metro Cash & Carry din România numără 32 de magazine în 24 de orașe.