Ministrul Agriculturii, Florin Barbu, a declarat că ar scoate definitiv din comerț marca proprie a marilor retaileri pentru a se crea o relație comercială corectă. Mărcile proprii sunt în prezent printre cele mai ieftine produse din supermarketuri.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Din punctul meu de vedere aș scoate marca proprie definitiv din comerț pentru a se crea o relație comercială corectă. De ce să avem marca proprie unde 4 lei este kg. de lapte și alt lapte intră cu 7 lei. Să reglăm prețurile. Eu nu sunt de acord cu marca proprie în România”, a declarat Florin Barbu în cadrul unei conferințe organizată de Antena 3.

Declarația ministrului vine în contextul în care o analiză ZF arăta recent că preţurile mărcilor private au crescut cu 24,4%.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Mărcile proprii sunt produse pe care retailerii le vând sub marca proprie. Marca proprie poate fi același nume al comerciantului cu amănuntul sau o altă marcă creată de un producător pentru a fi utilizată exclusiv de comerciant. Etichetele private sunt, în general, distribuite exclusiv de către comerciantul cu amănuntul care le deține și le vinde alături de alte produse de marcă concurente. Mărcile private sunt în general produse mai ieftine. Mărcile private tind să aibă prețuri mai mici decât mărcile tradiționale.

Ministrul Agriculturii Florin Barbu a declarat, duminică seară, la Digi24, că vrea un „mecanism” pentru toate produsele agro-alimentare, pentru „a stabiliza toate prețurile din România”, precum și continuarea plafonării adaosului comercial la cele 14 alimente de bază pentru care se aplică măsura în prezent, după cum a scris Economedia aici.