Modernizare pe Prelungirea Ghencea: Viarom, PORR, Tracon și Maristar au depus oferte pentru tronsonul de 1 km pe care CNAIR l-a preluat de la PMB

Pasaj Domnești inaugurat

Compania de Drumuri a primit 4 oferte pentru modernizarea bulevardului Prelungirea Ghencea, tronson de un kilometru preluat de la Primăria Capitalei. Ofertele au venit de la Viarom, PORR, Tracon și Maristar, a transmis joi șeful CNAIR Cristian Pistol. Contractul pentru modernizarea bulevardului Prelungirea Ghencea între Pasajul de la Domnești și limita administrativă a Sectorului 6 a fost publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice la jumătatea lunii martie. Este un tronson cu o lungime de un kilometru între Pasajul Domnești și strada Mărăcineni, limita administrativă între județul Ilfov și sectorul 6 al Capitalei pe care Ministerul Transporturilor, prin CNAIR, l-a preluat de la Primăria Municipiului București.

„Pentru proiectarea și execuția obiectivului care va facilita inclusiv accesul la viitoarea linie a tramvaiului au depus oferte:

1. VIAROM CONSTRUCT S.R.L. (Romania)

2. PORR CONSTRUCT S.R.L. (Romania)

3. Asocierea TRACON S.R.L. (Romania) – ACVATOT S.R.L. (Romania)

4. Asocierea MARISTAR COM S.R.L. (Romania) – THADEC ENGINEERING S.R.L. (Romania)- HYDROSTROY AD (Bulgaria)- RAD PANORAMA CONSTRUCT S.R.L. (Romania)

Valoarea estimată a contractului (finanțat prin Fonduri Europene)  este de 57,25 milioane de lei (fără TVA). Câștigătorul licitației va avea la dispoziție 12 de luni pentru finalizarea construcției, dintre care 2 luni perioada de proiectare și 10 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Prin acest proiect vrem să creștem gradul de confort și accesibilitate în zona Pasajului Domnești”, afirmă Cristian Pistol.

Contractul pentru modernizarea acestui tronson al bulevardului Prelungirea Ghencea are o valoare cuprinsă între 57 și 67 milioane lei, termen de proiectare de 2 luni și 10 luni pentru execuție. Dacă se va semna rapid contractul, finanțarea va începe pe POIM și apoi fazată pe POT.

Lucrările de lărgire se fac pentru o lățime cuprinsă între 34 și 41 de metri, dar cu rezervarea unui spațiu de 8 metri pentru viitoarea linie de tramvai pe care PMB încă nu are bani să o monteze. Pe întreg sectorul de un killometru vor fi asigurate cel puțin 4 benzi, fiecare cu o lățime de 3,5 metri, două piste de biciclete 2X1,5 metri, trotuare de 2X3 metri și spațiu verde de 2X1,5 metri. Zona mediană de 8 metri este rezervată liniei de tramvai, arată documentația tehnică pe care a consultat-o Economedia. Între Pasajul Doamnești și strada Mărăcineni sunt două stații de autobuz STB.

Comentarii

  1. nu cred ca exista oras civilizat in vest unde se proiecteaza sosele cu benzi de 3,5 m latime ..benzi de autostrada..ma rog noi chiar suntem 50 de ani in urma ,nu doar la infrastructura ci si la mentalitate din pacate ,btw puteau face si linile de tramvai pe amaratul de 1km care a fost licitat asta daca ii interesau cu adevarat, mofturi stiu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *