Netflix a înregistrat venituri de 11,08 miliarde de dolari în al doilea trimestru al anului, puţin peste aşteptările analiştilor, de 11,07 miliarde de dolari, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, veniturile companiei au crescut cu 16%.

Veniturile nete pentru acest trimestru au fost de 3,1 miliarde de dolari sau 7,19 dolari pe acţiune, în creştere de la 2,1 miliarde de dolari respectiv 4,88 dolari pe acţiune.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Compania a avut o marjă operaţională de 34,1% în al doilea trimestru, în creştere cu aproape trei procente faţă de trimestrul anterior şi aproape şapte procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Pentru întreg anul, compania se aşteaptă la venituri cuprinse între 44,8 miliarde de dolari şi 45,2 miliarde de dolari.

Netflix a subliniat faptul că anul acesta îşi va dubla veniturile din reclame (fără să spună cum) şi că, în a doua parte a acestui an, va începe să implementeze ceea ce numeşte reclame interactive.

În prima jumătate a anului, abonaţii au însumat 97 de miliarde de ore în care au urmărit conţinutul platformei, cu Adolescence pe primul loc, urmat de sezonul al doilea din Squid Game.