Netflix a continuat să piardă abonaţi şi în al doilea trimestru al acestui an, însă, pierderea a fost la mai puţin de jumătate decât se aştepta. Versiunea cu reclame va fi lansată anul viitor, însă va oferi conţinut mai puţin, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În al doilea trimestru al anului, Netflix a pierdut 970.000 de abonaţi, de aproape cinci ori mai mult decât în primul trimestru, dar sub estimări. În urmă cu trei luni, cei de la Netflix spuneau că se aşteaptă să piardă 2 milioane de abonaţi.

Netflix are acum 220,67 de milioane de abonaţi, iar vestea bună este că trimestrul viitor ar trebui să câştige un milion de abonaţi, conform estimărilor companiei.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

În aceeaşi perioadă, Netflix a avut venituri de 7,97 miliarde de dolari, puţin sub estimările de 8,04 miliarde de dolari, dar în creştere cu 8,6% de la an la an.

Netflix şi-a anunţat acţionarii că planurile de lansare a versiuni cu reclame au fost amânate pentru începutul anului viitor. Această versiune va fi lansată prima oară în regiunile în care sumele investite în reclame sunt mai mari.

Şeful companiei spune că există negocieri cu studiourile privind drepturile de difuzare, dar că la momentul lansării versiunii cu reclame aceasta va avea mai puţin conţinut decât versiunea actuală.

Acţiunile companiei au crescut cu peste 7% după anunţ.