Acțiunile Netflix scad cu aproape 40%, după ce compania a anunțat că pierde utilizatori / Platforma de streaming ia în calcul în premieră introducerea de reclame

Netflix filme sursa foto: Pexels/ John-Mark Smith

Platforma de streaming Netflix a anunțat miercuri că a început să piardă utilizatori pentru prima dată în ultimul deceniu, așa că ia în calcul în premieră să introducă reclame. Acțiunile companiei au primit o lovitură puternică, din cauza anunțului.

UPDATE 18.35 Acțiunile Netflix scad cu aproape 40%, după ce a anunțat scăderea numărului de utilizatori

UPDATE: Acţiunile platformei de streaming Netflix au înregistrat miercuri o cădere de până la 26% în tranzacţiile care preced deschiderea Bursei de la New York, transmite Bloomberg, citat de Agerpres. Dacă aceste scăderi vor continua, valoarea de piaţă a Netflix ar putea fi diminuată cu 40 de miliarde de dolari overnight, ceea ce ar face din titlurile Netflix acţiunile cu cele mai slabe performanţe din indicatorii S&P 500 şi Nasdaq 100.

Știrea inițială:

După mulţi ani în care a susţinut cu tărie că nu vrea reclamele, şeful Netflix schimbă decisiv discursul şi spune că este cât se poate de deschis la ideea unei variante cu reclame şi un preţ mai mic, transmite News.ro.

Reed Hastings, CEO-ul Netflix, a declarat pentru prima oară că reclamele sunt o variantă pe care o ia în calcul şi o opţiune pentru cei care le tolerează, pentru a plăti un abonament lunar mai mic.

Cu alte cuvinte, Netflix va oferi la un moment dat un plan mai ieftin, dar care va include reclame. Nu vor fi probabil la fel de multe reclame ca la televizor, însă, va fi totuşi un abonament plătit, chiar dacă cu un preţ mai mic.

Netflix are nevoie de un an sau doi, spune Hastings, pentru a analiza şi a alege opţiunea cea mai bună în ceea ce priveşte planul cu reclame. Acesta recunoaşte că va fi un pas important pentru serviciul american.

Nu poate fi o coincidenţă faptul că schimbarea de atitudine vine după ce Netflix a pierdut abonaţi pentru prima oară în mai mult de o decadă. Faţă de T4, Netflix a pierdut 200.000 de abonaţi la nivel global.

Mai mult, Netflix estimează că în al doilea trimestru ar putea pierde încă două milioane de abonaţi.

Compania dă acum vina pe password sharing, însă entuziasmul cu care a crescut preţurile în ultimii ani, plus concurenţa mai acerbă şi mai ieftină, au, cu siguranţă, un rol în scăderea Netflix.

sursa foto: Pexels/ John-Mark Smith

Comentarii

  1. Alo ? Pai ,ce-i asta ? Cum reclame ?Pai eu de asta m-am abonat la voi ,ca sa scap de reclamele ;;
    —IDIOATE,, INSISTENTE ,,DISTRUCTIVE ,IMPOTRIVA SANATATII OMULUI ,, ca de ex, la
    –pro tv ,Las Fierbinti,,,5 min film ,apoi reclame 10 min , am renuntat , apoi nu mai amintesc de ,cel mai nociv canale tv ,,ntional tv si fratele lui N 24 ,,la fel reclame,reclame ,.etc,DE CE NU VA FACETI UN CANAL NUMAI SI NUMAI CU RECLAME ,SI VE-TI AVEA ,ZERO AUDIENTA ??? Voi urmari ,cu placere ,Cinemax si cinemax 2 ,etc,,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *