Netflix transmite angajaților că publicitatea pe platformă ar putea apărea până la sfârșitul anului 2022

netflix pe un televizor sursa foto: Pexels/ John-Mark Smith

Netflix ar putea introduce abonamentele sale la un preț mai mic, unde va plasa anunțuri publicitare, până la sfârșitul anului, mai devreme decât era planificat inițial, a informat marți New York Times, citat de Reuters.

De asemenea, Netflix vrea să nu mai permită partajarea parolelor între utilizatori, potrivit unui raport distribuit angajaților companiei. Netflix nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii a Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania a înregistrat luna trecută prima pierdere de abonați din mai bine de un deceniu și a semnalat pierderi mai profunde în viitor. Creșterea întârziată a abonaților a determinat Netflix să ia în considerare oferirea unei versiuni la preț mai mic a serviciului cu publicitate, invocând succesul ofertelor similare de la rivalii HBO Max și Disney+.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Netflix a spus că va lua măsuri împotriva utilizatorilor care partajează parole, deoarece concurența și partajarea parolelor făceau mai dificilă creșterea numărului utilizatorilor.

Comentarii

  1. Netflix n-are nici-o sansa, e in moarte clinica, doar din prisma calitatii.

    Considerati ca toti ciumpalacii dau rating pe IMDB si totusi productiile Netflix sunt atat de mediocre. (nu mai vorbim de Metacritic, cu toate minusurile lui)

    Da, n-au nici-o sansa in fata HBO, Apple, Disney, care vin tare din spate si au segmentul lor. Amazon e pt. republicani obositi, deci irelevant.

    Este ironic cum Capitalismul isi arata adevarata fata doar in momente de criza. Practic, ce-a patit Netflix este rezultatul unui competitii sanatoase, ceea ce s-ar vedea in tot NASDAQ-ul, daca n-ar fi niste oligarhi nenorociti, hipermonopolizati si monopolizanti.

    De ex. , Fb. n-ar fi trebuit sa aiba dreptul in veci sa-si cumpere competitia(fara Instagram erau morti de mult) si e universal valabil.

    Este o lupta colosala data impotriva Capitalismului din inima Capitalismului. Un fel de boala auto-imuna …

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.