Nicușor Dan anunță că Pasajul Ciurel nu va fi continuat către Autostrada București-Pitești: „Am transforma Dâmbovița în zonă de tranzit, nu într-o zonă urbană pe care vrem să o dezvoltăm”

Pasajul Ciurel Sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Primarul Capitalei Nicușor Dan a anunțat vineri că Pasajul Ciurel, numit „cel mai scump viraj la stânga din România”, nu va fi continuat către Autostrada București-Pitești, așa cum era prevăzut inițial, prin traversarea Cartierului Militari. El a precizat că un motiv este legat de apropierea de Lacul Morii, o sursă de aprovizionare cu apă, iar al doilea îl reprezintă planurile pentru dezvoltarea urbană a Dâmboviței.

„Din două motive. Unul este un motiv de mediu. Așa cum este proiectul făcut, el trece la 20 de metri de un lac din care Bucureștiul se alimentează, pe de o parte. Pe de altă parte, Bucureștiul are o mare oportunitate în zona care începe de la Lacul Morii și se termină fie la Biblioteca Națională, fie la Parcul Văcărești. Noi vrem ca Dâmbovița să devină un element definitoriu al orașului în care să avem foarte spații pietonale, este o foarte mare densitate academică în zona de la Semănătoarea până la Biblioteca Națională. Și atunci nu vrem să facem o astfel de ieșire până în autostradă, ar transforma toată această zonă din stânga și din dreapta Dâmboviței într-o zonă de tranzit și nu într-o zonă urbană pe care noi vrem să o dezvoltăm”, a afirmat primarul Capitalei.

După zece ani de lucrări și o investiție de 55 de milioane de euro, Podul Ciurel a fost inaugurat anul trecut, înaintea alegerilor locale, însă imediat după deschidere au apărut problemele. Pe podul de 1 kilometru s-au format cozi de mașini, iar autobuzele au avut dificultăți în a urca pe pod, din cauză că banda de circulație era prea îngustă. Această problemă a fost rezolvată ulterior, prin lărgirea benzii.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Pasajul Ciurel era proiectat pentru a duce traficul dinspre centrul Capitalei către Autostrada București-Pitești, fără a mai traversa cartierul Militari. Acum, el doar trece peste șoseaua Virtuții și se oprește într-un mal de pământ, deoarece între timp pe traseul inițial au apărut numeroase construcții. Drept urmare, utilitatea sa este pusă la îndoială.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. De cand a fost votat, panarama asta nu face decat sa regret ca am pus stampila pe “independent”

  2. Măcar facețiun sens giratoriu sus, unde se termina podul, ca sa mai fluidizati circulația pe pod! Cat poate sa coste acest lucru?
    Dar cred ca s-ar scurta mult coada care se face pe pod!!

    • Pentru sectorul 6 nu se face nimic!
      Magistrala 3 urma sa se prelungeasca cu 3,7 km!
      Primarul Ciucu nu se implica!
      Acum nici proiectul pentru continuarea pasajului Ciurel către autostrada București Pitești anunță Nicușor Dan!
      Nu se tine cont de cât de aglomerat este Iuliu Maniu și cât de mult se fluidiza circulația!
      Nicușor Dan invoca un motiv pueril, iar primarul Ciucu nu se implica în nici un proiect pentru binele cetățeanului din sectorul 6!
      Rușine la amândoi!

      • Un nenorocit acest primar prostălăi. Era un proiect de fluidizare a traficului și acces ușor dinspre A1. Renunțarea la acest proiect este cea mai păguboasă decizie a sa.

        • Deschideti Google Maps, cautati si veniti cu o solutie de a duce soseaua aia printre blocuri si case pana la A1.

      • Pai se stia de aceasta necesitate de dinainte de Nicusor Dan , ca nu el a dat autorizatii de constructie pe zonele pe unde ar fi trebuit sa treaca soseaua

  3. Domnule primar general, habar nu ai de unde se aprovizionează cu apă (potabilă)_ orașul București, oricum NU din lacul Morii.

  4. O fi că vrea să navigabilizeze Dâmbovița și nu vrea să se intersecteze cu șușeaua…
    P.s. O mai fi-n Lumea civilizată vreo autostradă cu numai două benzi pe sens, care să traversezevreo Capitală și să nu fie pe piloni?

  5. Cretinopatul asta nu intelege ca o sosea aglomerata inseamna MARE NECESITATE in zona respectiva. El o rezolva desfiintand. Du-o, bai idiotule, macar pana se leaga de Apusului si Dezrobirii. Tot asa gandeste si despre Prelungirea Ghencea. Cum face imbecilul dezvoltare urbana cu niste sosele blocate si trafic infernal doar mintea de userist poate delira.

  6. Cel mai mare regret… Randament 0 după mai bine de 1 an de mandat. Iar referitor la acest pasaj, necesitatea lui este maxima. Dar cine sa fie în stare? El nu reușește sa gestioneze un parc. Cum sa gestioneze o capitala, cu 3 milioane de locuitori?

  7. Nu cumva nu dorește sa mai treacă pe lângă casa principalului finanțator al campaniei domnului Nicușor Dan pentru alegerile locale?
    Pana acum dorea s-o mute peste lac numai sa nu mai treacă pe str Boja

  8. Are dreptate. Voi toți gândiți doar in termeni auto, dar orașul este sufocat de mașini.. Iuliu Maniu e blocat de provincialii, care trebuie să o ia pe centură, nu sa intre în oraș. De asemenea, orașul trebuie să dezvolte pietonale, piste de biciclete, transport in comun, nu șosele și poduri

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.