Nike va începe din nou să vândă direct pantofi sport pe Amazon după o pauză de șase ani

un pantof sport nike expus intr-un magazin Sursa foto: Marek Slusarczyk / Alamy / Profimedia

Nike va relua vânzarea directă a produselor sale prin intermediul Amazon în Statele Unite pentru prima dată din 2019, transmite CNBC.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Gigantul producător de încălțăminte și alte articole sportive a încetat să mai vândă produsele sale pe Amazon în urmă cu șase ani, ca parte a unei strategii de distribuție mai directă către clienți și de control mai mare asupra experienței de cumpărare. La acea vreme, Nike și mai multe mărci, precum popularul producător de încălțăminte Birkenstock, au rupt legăturile cu Amazon din cauza îngrijorărilor crescânde legate de produsele contrafăcute din marketplace-ul companiei.

Un purtător de cuvânt al companiei a declarat că Nike investește pentru a oferi mai multe produse și servicii „consumatorilor, indiferent de locul și modul în care aleg să facă cumpărături”. „Aceasta include extinderea către noi conturi digitale, inclusiv Amazon în SUA, noi parteneri fizici precum Printemps, îmbunătățirea experienței de vânzare cu amănuntul pe piață și lansarea căutării conversaționale bazate pe inteligență artificială a Nike pentru a îmbunătăți serviciile noastre online”, a declarat purtătorul de cuvânt într-un comunicat.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Colaborarea dintre Nike și Amazon

Amazon a transmis pentru CNBC într-un e-mail că „în curând va începe să achiziționeze direct o gamă mult mai largă de produse Nike pentru a extinde selecția pentru clienții din SUA”.

Înainte de acord, o selecție limitată de produse Nike era disponibilă pe Amazon prin intermediul unor vânzători terți. Dar Nike era un brand „restricționat” pe Amazon, ceea ce înseamnă că era foarte restricționat pentru a preveni falsificarea și articolele de calitate scăzută. Apple și L’Oreal se numără printre alte mărci restricționate pe Amazon.

„Apreciem vânzătorii independenți și oferim o perioadă extinsă de timp pentru ca numărul mic de vânzători afectați să își vândă stocul de articole care se suprapun”, a adăugat purtătorul de cuvânt al Amazon.

Acordul reprezintă o victorie pentru Amazon, care a căutat să atragă mai multe mărci premium pe platforma sa. Amazon a cunoscut un succes rapid în domeniul îmbrăcămintei online, vânzând o gamă largă de articole de bază de la mărci populare și propriile mărci private.

În ultimii ani, compania s-a orientat către segmentul de lux, deschizând magazine online de modă de lux. La sfârșitul lunii trecute, Amazon a lansat un magazin online în colaborare cu Saks Fifth Avenue, care oferă o gamă selectată de mărci de lux, precum Dolce & Gabbana.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.