Noua șefă a Twitter spune că firma are misiunea de a deveni “cea mai precisă sursă de informații în timp real din lume”. Platforma se confruntă cu critici serioase legate de dezinformare după preluarea de către Elon Musk 

Twitter Sursă foto: Unsplash

Noua șefă a firmei de socializare Twitter, Linda Yaccarino, a prezentat planurile sale pentru “Twitter 2.0.”, după ce a preluat funcția de la Elon Musk în urmă cu o săptămână, relatează BBC.

Ea spune că firma are “misiunea de a deveni cea mai precisă sursă de informații în timp real din lume”.

De când Musk a cumpărat Twitter anul trecut, aceasta s-a confruntat cu critici privind abordarea sa în ceea ce privește combaterea dezinformării.

În ultima lună, compania și-a pierdut șeful departamentului de încredere și siguranță și s-a retras din codul de dezinformare al UE.

Într-o serie de tweet-uri, care a fost trimisă, de asemenea, prin e-mail angajaților, Yaccarino a reluat obiectivul domnului Musk, potrivit căruia Twitter trebuie să transforme “piața globală a orașului”.

Ea a spus că acest lucru ar ajuta “să ducă civilizația înainte prin schimbul nefiltrat de informații și dialogul deschis despre lucrurile care contează cel mai mult pentru noi”.

“Utilizatorii trebuie să știe că piața orașului nu este părtinitoare”, a declarat pentru BBC Ray Wang, directorul executiv al firmei de cercetare Constellation, cu sediul în Silicon Valley.

Elon Musk, care se autointitulează un “absolutist al libertății de exprimare”, a criticat politicile Twitter privind moderarea conținutului, susținând că trebuie să fie un forum autentic pentru libertatea de exprimare.

Dar mișcările sale de a reintroduce conturile de dreapta, ale căror opinii le-a împărtășit, și de a slăbi moderarea au îndepărtat agenții de publicitate. În decembrie, veniturile au scăzut cu 40% față de anul precedent.

Pentru ca agenții de publicitate să revină, trebuie să știe la ce să se aștepte în ceea ce privește conținutul și implicarea utilizatorilor, a declarat Wang.

“Ea este cu siguranță cineva care îl poate echilibra pe Elon și care poate merge de la egal la egal cu el, deoarece el o respectă”, a adăugat el.

De când a cumpărat Twitter anul trecut pentru 44 de miliarde de dolari (35,1 miliarde de lire sterline),  Musk a fost presat să găsească pe cineva care să conducă firma, astfel încât să se poată concentra pe celelalte afaceri ale sale, care includ producătorul de automobile electrice Tesla și firma de rachete SpaceX.

La 12 mai, Musk, care și-a recâștigat recent titlul de cea mai bogată persoană din lume, a anunțat că dna Yaccarino îi va succeda în funcția de director executiv al Twitter peste șase săptămâni.

Cu toate acestea, ea și-a început rolul mai devreme decât se aștepta, la doar câteva zile după demisia șefului departamentului de încredere și siguranță al firmei.

Lui Yaccarino i se atribuie meritul de a fi ajutat la conducerea gigantului media NBCUniversal în perioada de bulversare a industriei cauzată de schimbările tehnologice.

În fosta sa funcție, ea a revizuit activitatea de vânzări de publicitate a companiei și s-a aflat în spatele lansării în 2020 a platformei de streaming Peacock, susținută de publicitate.

În prezent, ea supervizează operațiunile de afaceri la Twitter, care se chinuie să facă bani, în timp ce  Musk continuă să fie președintele executiv și directorul de tehnologie al companiei.

“Credem că Linda are o viziune solidă pentru Twitter, cu mult lemn de tăiat care poate fi transformat”, a declarat Daniel Ives de la Wedbush Securities.

“Acesta este un prim pas foarte bun și ea cunoaște sarcina care o așteaptă pe Twitter de a monetiza platforma care rămâne găina cu ouă de aur”, a completat acesta.

 

Sursă foto: Unsplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *