Noul CEO al Starbucks spune că va lucra o tură în cafenelele companiei o dată pe lună. Aproape 200 de locații au votat recent pentru sindicalizare/ Muncitorii se plâng de condițiile de lucru nesigure și lipsă de personal

Starbucks Sursă foto: Unsplash

Noul CEO al Starbucks, Laxman Narasimhan, le-a spus joi angajaților că va lucra o jumătate de zi în fiecare lună la una dintre cafenelele gigantului, potrivit CNBC. Angajamentul său vine într-un moment dificil pentru relația companiei cu barista, notează postul internațional. Începând de vineri, peste 190 de locații Starbucks deținute de companie au votat pentru a se sindicaliza, potrivit datelor National Labor Relations Board. Muncitorii au citat condițiile de lucru nesigure, lipsa de personal și programarea nesigură ca fiind unele dintre motivele pentru care sunt în favoarea unui sindicat.

Narasimhan a preluat conducerea luni și va conduce joi adunarea acționarilor companiei. El s-a alăturat Starbucks în octombrie, petrecând luni de zile învățând afacerea. Aceasta a inclus 40 de ore de pregătire pentru barista și îmbrăcarea șorțului verde, emblematicul șorț verde al barista.

“Pentru a ne menține aproape de cultura și de clienții noștri, precum și de provocările și oportunitățile noastre, intenționez să continui să lucrez în magazine timp de o jumătate de zi în fiecare lună și mă aștept ca fiecare membru al echipei de conducere să se asigure, de asemenea, că centrele noastre de asistență rămân conectate și implicate în realitățile din magazinele noastre pentru discuții și îmbunătățiri”, a scris el într-o scrisoare adresată angajaților joi dimineață.

Angajamentul său vine într-un moment dificil pentru relația companiei cu barista. Începând de vineri, peste 190 de locații Starbucks deținute de companie au votat pentru a se sindicaliza, potrivit datelor National Labor Relations Board. Muncitorii au citat condițiile de lucru nesigure, lipsa de personal și programarea nesigură ca fiind unele dintre motivele pentru care sunt în favoarea unui sindicat.

Înainte de a se alătura Starbucks, Narasimhan a fost director executiv al Reckitt, care deține mărci precum Lysol și Durex. Anterior, a lucrat la PepsiCo și la McKinsey.

Sursă foto: Unsplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *