Cashli Funds, o platformă fintech americană la a cărei dezvoltare a contribuit semnificativ compania Wolfpack Digital din Cluj-Napoca și care ajută oamenii să evite penalizările la plata cardurilor de credit, a ajuns la 100.000 de descărcări în doi ani de la lansare, potrivit unui comunicat al dezvoltatorilor.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Proiectul a luat naștere din dorința de a combate o problemă socială și financiară alarmantă: americanii plătesc anual peste 12 miliarde de dolari în penalități pentru întârzierile la plata cardurilor de credit, o povară ce lovește cel mai puternic persoanele cu venituri mici. Cashli Funds oferă avansuri fără dobândă de până la 90 de dolari, ajutând utilizatorii să evite aceste taxe.
Wolfpack Digital a fost partenerul tehnologic ales, realizând întregul proces, de la design și strategie de produs, până la implementarea completă (start-to-end). „Pentru noi, acest proiect a fost mai mult decât o colaborare — a fost o aliniere de valori. Misiunea Cashli de a sprijini comunitățile vulnerabile a rezonat perfect cu cultura noastră, care promovează diversitatea și incluziunea în toate formele ei”, a declarat Georgina Lupu, co-CEO la Wolfpack Digital.
În doi ani, aplicația a înregistrat peste 12 milioane de dolari procesați în tranzacții.

Sursa foto: Dreamstime.com