O asociere formată dintr-o companie din Turcia şi una din România va reabilita linia feroviară Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeş, contractul de peste 2,3 miliarde de lei fiind semnat luni, a anunţat Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA, după cum transmite Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit unui comunicat al CFR SA, ofertantul declarat câştigător este asocierea formată din IC Ictas Inşaat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi şi societatea comercială Rotary Construcţii Mentenanţă S.A., compania din Turcia fiind lider de asociere.

Durata totală a contractului este de 195 luni, cu 12 luni pentru proiectare, 60 luni pentru execuţia lucrărilor, 120 luni garanţie (60 luni + 60 luni suplimentari) şi 3 luni pentru activităţi post-recepţie finală.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Proiectul este finanţat prin Programul Transport 2021-2027, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din alte surse legal constituite.

Principalele lucrări şi îmbunătăţiri prevăzute includ: modernizarea liniei de cale ferată în conformitate cu Specificaţiile Tehnice de Interoperabilitate, pentru linie simplă sau dublă, electrificată la 25 kV, introducerea de instalaţii de centralizare electronice/electrodinamice şi a sistemului de siguranţă ERTMS nivel 2, asigurarea unei sarcini maxime de 22,5 tone/osie şi lungimi maxime de 740 m pentru trenuri, construirea de peroane înalte de 400 m lungime în toate staţiile, modernizarea a 7 tuneluri şi realizarea de lucrări civile în staţii, îmbunătăţirea geometriei traseului pentru creşterea siguranţei şi eficienţei, asigurarea unei viteze maxime de circulaţie de 100 km/h, modernizarea instalaţiilor de electrificare şi a sistemelor de semnalizare şi telecomunicaţii, implementarea de panouri fonoabsorbante şi soluţii alternative pentru reducerea zgomotului şi creşterea capacităţii de tranzit pe acest segment important al coridorului feroviar european.

“Acest proiect reprezintă un pas esenţial în modernizarea infrastructurii feroviare din România, contribuind la reducerea timpilor de călătorie, creşterea siguranţei feroviare, protecţia mediului şi crearea unui cadru favorabil pentru dezvoltarea economică regională şi naţională”, se arată în comunicat.