Omul de afaceri Iulian Dascălu extinde conceptul Family Market al Iulius cu al treilea proiect, o investiție de 28 de milioane de euro

Family Market Miroslava Iulius Sursa foto: Iulius Group

Grupul Iulius, deținut de omul de afaceri Iulian Dascălu și partenerul sud-african Atterbury Europe, dezvoltă al treilea proiect de retail de proximitate Family Market în comuna Tomești, Iași, o investiție de 28 milioane de euro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Comuna Tomești se află la aproximativ 9 km de Iași, fiind o zonă satelit pentru dezvoltarea rezidențială în zona metropolitană din ultimii ani.

Iulius va aloca aproximativ 28 milioane de euro pentru următorul Family Market, cu o suprafață închiriabilă extinsă, de aproximativ 16.000 mp, și cu un mix variat de shopping, spații verzi, sport, servicii utile zilnic și destinații de timp liber.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
trazactii calcule sedintă
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Arealul comercial aferent unei distanțe de 10 minute cu mașina este de 55.000 de persoane, cu potențial de a fi o destinație de shopping inclusiv pentru locuitorii din Republica Moldova, fiind aproape de graniță.

Pentru această nouă dezvoltare este în desfășurare procesul de avizare și autorizare. Lucrările se preconizează să demareze până la finalul acestui an, iar termenul estimat de finalizare este ultimul trimestru din 2026.

„Conceptul Family Market și-a dovedit relevanța și utilitatea în a susține o mai bună calitate a vieții în comunitățile în expansiune adiacente Iașului, aducând aproape serviciile de care locuitorii aveau nevoie și pentru care erau nevoiți să ajungă în oraș, dar și pentru că s-au dezvoltat ca spații de întâlnire și de relaxare. Primele două astfel de proiecte – Miroslava și Bucium – au înregistrat vânzări în creștere de până la 33% în 2024 față de 2023, în timp ce numărul vizitatorilor a crescut cu până la aproximativ 40%. Asta pentru că, alături de retaileri și de locuitori, am reușit să propunem mixurile de servicii și produse necesare comunităților cărora ne adresăm, îmbinând brandurile îndrăgite cu producătorii autohtoni, peste 50% din chiriași fiind antreprenori locali. Experiența de până acum va fi aplicată la Family Market Tomești, o destinație care va ușura viața familiilor și le va oferi facilitățile unui stil de viață urban și actual, în imediata apropiere”, a declarat Radu Pârlea, Shopping Center Manager Family Market.

Family Market Tomești va integra atât un supermarket, cât și un mix personalizat de servicii și locații ale producătorilor locali: magazine fashion, articole sport și home&deco, pet-shop, farmacie, servicii medicale, coafor & barber shop, băcănie, cofetărie, carmangerie, croitorie și curățătorie, articole de grădină, florărie etc. Proiectul va include și un spațiu de joacă pentru copii și o sală de fitness. Mixul va fi completat cu un restaurant de tip drive-thru și cu locații de food și cafenele.

Va fi amenajat și un parc de circa 10.000 mp. Investiția presupune crearea a peste 450 de locuri de parcare dedicate proiectului, dar și lucrări de modernizare a infrastructurii, prin lărgirea străzii adiacente, realizarea unui sens giratoriu și căi de acces. Totodată, proiectul va fi deservit de locuri pentru parcarea bicicletelor și spații pentru încărcarea mașinilor electrice.

Sub conceptul Family Market sunt dezvoltate două proiecte de retail de proximitate, în județul Iași, ambele presupunând o investiție totală de peste 24 milioane de euro. Proiectele inaugurate în 2022 au suprafețe închiriabile de retail de 5.400 mp (Bucium) şi 7.000 mp (Miroslava), adresându-se unui areal cu 30.000 – 40.000 de locuitori. Din 2023, cele două proiecte Family Market – Bucium și Miroslava – sunt operate într-un parteneriat joint venture 50-50 de IULIUS și grupul de investiții româno – american W&E Assets.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.