Omul de afaceri Jean Valvis a vândut 20% din Aqua Carpatica către gigantul PepsiCo, care va distribui apa românească în România și Polonia, cu planuri de extindere în SUA

Jean Valvis Aqua Carpatica PepsiCo

Omul de afaceri Jean Valvis, care a creat branduri precum Aqua Carpatica, LaDorna sau Dorna, cedează către gigantulul american PepsiCo un pachet de 20% din acțiunile îmbuteliatorului Aqua Carpatica, cu planuri de comercializare a apei pe piața din SUA. Valoarea tranzacției nu a fost anunțată public.

Astfel, PepsiCo va deține 20% din acțiuni la compania românească AQUA Carpatica și drepturile de distribuție în România, Polonia și alte țări internaționale, cu perspectiva altor piețe, inclusiv Statele Unite ale Americii.

Jean Valvis va păstra controlul companiei precum şi funcţiile executive pe care le deţine.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

„Este o premieră națională faptul că un produs premium 100% românesc devine parte din portofoliul internațional al unei corporații multinaționale, eveniment ce are efecte benefice la toate nivelele, pentru economia țării, capitalul de imagine național, dezvoltarea locală, dar și pentru valorificarea resurselor naturale și umane implicate”, a transmis compania românească într-un comunicat de presă.

„Cu un gust excelent și o poziționare premium, AQUA Carpatica completează perfect portofoliul de produse premium PepsiCo” declară Silviu Popovici, CEO PepsiCo Europa. „Avem încredere deplină că  AQUA Carpatica, prin capitalul puternic de brand, va rezona în totalitate cu așteptările consumatorilor noștri atât pe plan local, cât și internațional”.

„AQUA Carpatica este un brand la fel de unic precum locul de origine al izvoarelor sale. Sunt încântat de oportunitatea de a deveni partener PepsiCo pentru a ne extinde prezența în Europa și pentru a aduce AQUA Carpatica și beneficiile sale pentru sănătate consumatorilor din piețele noi. Prin parteneriatul puternic pe care l-am încheiat, materializarea viziunii noastre îndrăznețe de a poziționa România ca ”Patria Apelor Minerale” la nivel internațional devine acum un obiectiv tangibil”, declară Jean Valvis, fondator AQUA Carpatica.

AQUA Carpatica a fost fondată în 2010 de antreprenorul Jean Valvis și este acum prezentă pe 16 piețe internaționale. Carpathian Springs, compania din spatele acestui brand, a realizat anul trecut afaceri de 333 milioane lei anul trecut și un profit de aproape 47 milioane lei, cu 308 angajați.

Anterior, în 2002, Jean Valvis a vândut integral brandul de apă minerală Dorna către Coca-Cola.

Totodată, în 2008, Valvis a vândut și afacerea cu lactate LaDorna către gigantul mondial Lactalis, cu circa 70-90 milioane de euro.

PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2021. Portofoliul de produse PepsiCo include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Usor usor suntem vanduti..
    Iuda e la moda !
    Vai de sufletele lor si de ale noastre…

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.