Începând cu 28 februarie, OTP Bank România va deveni parte din Banca Transilvania (BT), iar procesul de fuziune implică mai multe schimbări pentru clienți. În perioada 28 februarie – 2 martie, vor avea loc operațiuni tehnice pentru integrarea serviciilor. Până pe 28 februarie, ora 12:00, clienții OTP Bank își pot folosi conturile și aplicațiile curente. Detalii despre accesul la serviciile și produsele OTP Bank sunt prezentate pe site-ul BT/OTPBankRomania.
Pași esențiali pentru clienții OTP Bank
Cardurile OTP Bank România vor rămâne active până pe 1 martie, ora 21:30.
Începând din 2 martie, ora 7:00, cardurile emise de Banca Transilvania vor deveni funcționale pentru foștii clienți OTP.
De pe 3 martie, aceștia vor avea acces complet la toate produsele și serviciile BT.
Pentru o tranziție fără probleme, Banca Transilvania recomandă clienților să intre în posesia noilor carduri BT cât mai curând posibil.
Având în vedere că integrarea OTP Bank în BT a intrat în linie dreaptă, recomandarea pentru clienți este preluarea, din timp, a cardului BT care va înlocui în curând cardul OTP Bank România.
Aceștia pot verifica pe site-ul BT/OTPBankRomania sau în sucursalele băncii de unde își pot ridica noile carduri.
În plus, clienții trebuie să fie vigilenți la tentativele de fraudă și să evite să furnizeze date personale prin e-mailuri sau apeluri suspecte.
Pentru siguranța conturilor și a tranzacțiilor, este esențial ca fiecare utilizator să activeze cardul BT conform instrucțiunilor băncii.
Prin această fuziune, clienții OTP Bank vor avea acces la o rețea extinsă de servicii și produse oferite de cea mai mare bancă din România.