Pandele vrea autostradă urbană în Voluntari. Primăria plătește 53 de milioane de lei pentru 2 kilometri de drum cu 4 benzi între DN 1 și DN 2, în prelungirea bulevardului Erou Iancu Nicolae

Voluntari Erou Iancu Nicolae

Primăria orașului Voluntari din județul Ilfov a scos la licitație un contract de 53 milioane de lei pentru proiectarea și execuția unei „centuri-autostradă” în prelungirea bulevardului Erou Iancu Nicolae, între DN 1 și DN 2. Durata totală a contractului este de 47 de luni, cu 8 luni pentru execuție lucrări și 36 de luni garanție, iar ofertele pot fi depuse până pe 24 octombrie. Amplasamentul Centurii Ocolitoare începe de la intersecția strada Erou Iancu Nicolae cu bulevardul Pipera și se termină în strada Zimniceacu trecere peste Autostrada A3 București – Ploiești printr-un pasaj suprateran ce face obiectul unui alt contract.

„Proiectare și executie pentru obiectivul de investitie „CENTURA OCOLITOARE TIP AUTOSTRADA, DN1-DN2, PRELUNGIREA STR. EROU IANCU NICOLAE.Prin acest proiect se vor executa extinderea șoselei de centură din orașul Voluntari, jud. Ilfov. Valoare servicii de proiectare – 1.889.812,59 lei Servicii de asistență tehnică din parte proiectantului – 290.875,53 lei Valoare lucrari – 51.245.314,76 lei. Proiectul propus “Centura ocolitoare tip autostrada, DN1-DN2, Prelungire Str. Erou Iancu Nicolae”, ce se va realiza in prelungirea strazii Erou Iancu Nicolae si care face legatura intre DN1 si DN2, vrea sa elimine traficul ce se desfasoara pe strazile orasului Voluntari intre cele doua drumuri nationale”.

Potrivit caietului de sarcini lungimea drumului va fi de 2.102 metri, lățimea de 21 metri, va avea trotuare și piste de biciclete, iar pe traseu vor fi 4 sensuri giratorii.

Comentarii

  1. Gandire retrograda. Toate orasele europene nu stiu cum sa faca sa scoata fluxul mare de masini, noi nu stim cum sa le aducem.
    Dar na, la noi transportul in comun este ca gondola din Sinaia – fiecare cu a ma-sii.

  2. Daca ati pune si niste schite sau macar capturi de pe google maps cu niste linii trase pe unde ce se vrea ati da o alta greutate aticolelor.

  3. As vrea sa stiu cum se justifica prioritizarea acestui proiect inaintea altora mult mai importante care sa descongestioneze traficul infernal din Pipera. Cel mai important proiect este construirea unui pasaj supra/subteran peste/sub calea ferata din Petricani. De mai mult de 15 ani toti cei care circula in zona asteapta acest proiect dar “primarii alesi de unii” se fac ca ploua…
    As vrea sa vad expunerea de motive pentru acest proiect, care este utilitatea sa faci o autostrada in camp, cand deja din Pipera se intra foarte usor pe A3 Bucuresti-Ploiesti?
    Acest proiect confirma faptul ca toate investitiile de infrastructura din Voluntari sunt directionate in zonele “importante” din punct de vedere electoral sau interese de afaceri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *