Pe pierderi, Renault își va reduce suprafața de birouri din Franța cu 50% până în 2025

Renault 5 Prototype and Renault 5 Sursa foto: Renault

Producătorul auto francez Renault a declarat miercuri că are în vedere scăderea suprafeței de birouri pe care o ocupă în regiunea Parisului cu 50% până în 2025, măsură care ar putea economisi cel puțin 60 de milioane de euro (51,22 milioane de dolari).

Această schimbare, care afectează atât birourile pe care le închiriază, cât și pe cele pe care le deține, ar afecta lucrătorii din birouri, dar și nu șantierele de inginerie, a spus un purtător de cuvânt al companiei.

Planurile au fost prezentate sindicatelor în această săptămână și vin în timp ce Renault, pe pierderi, încearcă să reducă costurile și să majoreze veniturile sub conducerea CEO-ului Luca de Meo.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Birourile din Ile-de-France ale grupului sunt distribuite în aproximativ o duzină de site-uri, iar Renault își propune să-și centreze în cele din urmă toți lucrătorii de birouri în jurul sediului său istoric din Boulogne-Billancourt și a unui alt amplasament mai la vest.

Aproximativ 20% din spațiul său de birouri din regiune era deja neocupat înainte de pandemia COVID-19, când compania a introdus și măsuri care permit oamenilor să lucreze parțial de acasă.

De altfel, Renault a anunțat că va concedia 350 de oameni în Slovenia, iar în acest an compania se aşteaptă la o scădere a producţiei până la aproximativ 105.000 vehicule, de la 140.000 unităţi în 2020.

În ultimele luni, producătorii auto din întreaga lume au fost forţaţi să reducă ritmul producţiei din cauza problemelor în aprovizionare cu semiconductori.

Odată cu revenirea cererii de consum, companiile auto trebuie să concureze cu alte industrii mari consumatoare de cipuri, precum calculatoarele personale, smartphone-uri şi obiecte conectate, care captează o mare parte din oferta de semiconductori.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: