Producătorul auto francez Renault a declarat miercuri că are în vedere scăderea suprafeței de birouri pe care o ocupă în regiunea Parisului cu 50% până în 2025, măsură care ar putea economisi cel puțin 60 de milioane de euro (51,22 milioane de dolari).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Această schimbare, care afectează atât birourile pe care le închiriază, cât și pe cele pe care le deține, ar afecta lucrătorii din birouri, dar și nu șantierele de inginerie, a spus un purtător de cuvânt al companiei.

Planurile au fost prezentate sindicatelor în această săptămână și vin în timp ce Renault, pe pierderi, încearcă să reducă costurile și să majoreze veniturile sub conducerea CEO-ului Luca de Meo.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Birourile din Ile-de-France ale grupului sunt distribuite în aproximativ o duzină de site-uri, iar Renault își propune să-și centreze în cele din urmă toți lucrătorii de birouri în jurul sediului său istoric din Boulogne-Billancourt și a unui alt amplasament mai la vest.

Aproximativ 20% din spațiul său de birouri din regiune era deja neocupat înainte de pandemia COVID-19, când compania a introdus și măsuri care permit oamenilor să lucreze parțial de acasă.

De altfel, Renault a anunțat că va concedia 350 de oameni în Slovenia, iar în acest an compania se aşteaptă la o scădere a producţiei până la aproximativ 105.000 vehicule, de la 140.000 unităţi în 2020.

În ultimele luni, producătorii auto din întreaga lume au fost forţaţi să reducă ritmul producţiei din cauza problemelor în aprovizionare cu semiconductori.

Odată cu revenirea cererii de consum, companiile auto trebuie să concureze cu alte industrii mari consumatoare de cipuri, precum calculatoarele personale, smartphone-uri şi obiecte conectate, care captează o mare parte din oferta de semiconductori.