Penny România a înregistrat o cifră de afaceri de 7,17 miliarde de lei, în creștere cu 33% față de 2021, potrivit unui comunicat de presă. Retailerul a înregistrat un profit net de 152 milioane de lei în 2022, în creştere cu 24% comparativ cu 2021.
Compania transmite că numărul consumatorilor care au trecut pragul magazinelor Penny a crescut cu 15%.
În ceea ce priveşte planurile de viitor, Penny România îşi propune să investească 5,128 miliarde de lei, echivalentul a peste un miliard de euro, până în 2029, în principal prin extinderea reţelei sale până la un total de 619 magazine şi 6 centre logistice. Anul acesta, Penny va deschide încă 40 de magazine noi în ţară pentru a fi mai aproape de consumatori.
În 2022, Penny România a investit 631 milioane de lei în modernizarea şi extinderea reţelei de magazine. Compania a încheiat procesul de remodelare a magazinelor existente, a deschis 36 de magazine în noul format şi a încheiat anul cu un total de 336 de magazine.
Penny este conceptul grupului german REWE. Întreaga reţea este deservită de patru centre logistice situate în localităţile Ştefăneştii de Jos, Turda, Bacău şi Filiaşi. În prezent, reţeaua Penny în România este alcătuită din 339 magazine la nivel naţional şi o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajaţi.