Într-o mișcare fără precedent, Casa Albă solicită sponsori corporativi pentru evenimentul Easter Egg Roll, transmite NPR.
Administrația a anunțat că, pe lângă tradiționala vânătoare de ouă „donate de crescătorii de ouă americani”, participanții se vor bucura de activități facilitate de Asociația Istorică a Casei Albe și de partenerii săi. Printre sponsori se numără mari companii de tehnologie, inclusiv YouTube, Amazon și Meta (compania mamă a Facebook și Instagram).
Această evoluție are loc în contextul în care lideri din domeniul tehnologiei precum Jeff Bezos de la Amazon, Mark Zuckerberg de la Meta și Sundar Pichai de la Google s-au confruntat cu critici pentru contribuțiile la fondul de inaugurare al lui Trump și întâlnirile cu oficiali ai administrației.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Evenimentul, de obicei apolitic, are costuri cuprinse între 75.000 și 200.000 de dolari. Casa Albă afirmă că fondurile strânse vor ajunge la Asociația Istorică a Casei Albe, o organizație non-profit.
„Scopul nostru este de a oferi copiilor oportunitatea de a-și întâlni creatorii preferați și așteptăm cu nerăbdare să fim prezenți și în acest an”, a transmis YouTube.
Easter Egg Roll este o tradiție de lungă durată a Casei Albe, care datează din 1878.
În SUA prețul ouălor a atins un nivel record, din cauza epidemiei de gripă aviară.