Pentru prima oară, Facebook a pierdut utilizatori / Acțiunile au căzut cu peste 20%

Mark Zuckerberg Sursa foto: Facebook

Acţiunile Facebook au scăzut cu aproximativ 20% după ce compania americană a anunţat o creştere a reclamelor sub aşteptări şi că, pentru prima oară, a pierdut utilizator, potrivit news.ro

În ultimul trimestru, Facebook a avut 1,929 miliarde de utilizatori, în scădere de le 1,93 miliarde de utilizatori în trimestrul anterior. Este pentru prima oară când, trimestrial, numărul de utilizatori Facebook scade.

Aplicaţia Facebook a pierdut în ultimele trei luni un milion de utilizatori activi zilnic în Statele Unite, regiune în care câştigă cei mai mulţi bani din reclame – un semnal îngrijorător pentru investitori.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Mark Zuckerberg spune că problema vine din dificultatea platformelor companiei în a atrage tineri şi din concurenţa creată de TikTok pe zona de short form video. Reels este produsul Meta cu cea mai mare creştere, însă, se pare, nu şi suficientă.

Meta a avut un profit de 40 de miliarde de dolari anul trecut, însă, Reality Labs a început să piardă bani, prin investiţiile în metavers şi AV/VR. Această divizie a pierdut 10,2 miliarde de dolari anul trecut la venituri de 2,3 miliarde de dolari.

După anunţ, acţiunile Facebook au scăzut cu mai bine de 20 de procente.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: