Pentru prima oară, Facebook a pierdut utilizatori / Acțiunile au căzut cu peste 20%

Mark Zuckerberg Sursa foto: Facebook

Acţiunile Facebook au scăzut cu aproximativ 20% după ce compania americană a anunţat o creştere a reclamelor sub aşteptări şi că, pentru prima oară, a pierdut utilizator, potrivit news.ro

În ultimul trimestru, Facebook a avut 1,929 miliarde de utilizatori, în scădere de le 1,93 miliarde de utilizatori în trimestrul anterior. Este pentru prima oară când, trimestrial, numărul de utilizatori Facebook scade.

Aplicaţia Facebook a pierdut în ultimele trei luni un milion de utilizatori activi zilnic în Statele Unite, regiune în care câştigă cei mai mulţi bani din reclame – un semnal îngrijorător pentru investitori.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Mark Zuckerberg spune că problema vine din dificultatea platformelor companiei în a atrage tineri şi din concurenţa creată de TikTok pe zona de short form video. Reels este produsul Meta cu cea mai mare creştere, însă, se pare, nu şi suficientă.

Meta a avut un profit de 40 de miliarde de dolari anul trecut, însă, Reality Labs a început să piardă bani, prin investiţiile în metavers şi AV/VR. Această divizie a pierdut 10,2 miliarde de dolari anul trecut la venituri de 2,3 miliarde de dolari.

După anunţ, acţiunile Facebook au scăzut cu mai bine de 20 de procente.