PepsiCo crește din nou prețurile din cauza inflației în creștere

pepsi Sursă foto: Unsplash

PepsiCo crește din nou prețurile la băuturile sale, în contextul în care continuă să se confrunte cu niveluri ridicate ale inflației, scrie Financial Times.

Compania a majorat prețurile la produsele sale la începutul trimestrului curent, a declarat miercuri directorul financiar Hugh Johnston pentru Financial Times, și este dispusă să le majoreze și mai mult atâta timp cât cererea consumatorilor va rămâne la fel de rezistentă ca până acum.

PepsiCo a anunțat miercuri că prețurile pentru portofoliul său de produse, care include băuturile sportive Gatorade și chipsurile Doritos, au crescut în general cu 17% față de anul precedent în cel de-al treilea trimestru. Johnston a declarat că firma se confruntă cu un nivel al inflației care este cu „câteva puncte mai mare” decât creșterile de prețuri, lăsând compania să absoarbă diferența dacă nu se pot face reduceri de costuri compensatorii în alte părți ale activității.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Volumele de vânzări la nivel mondial au scăzut doar ușor, ceea ce indică toleranța consumatorilor față de produsele mai scumpe.

Datorită creșterilor de preț, compania se așteaptă acum ca veniturile organice, care elimină impactul achizițiilor sau al cesiunilor recente, să crească cu 12% în cursul anului 2022, față de o prognoză anterioară de creștere de 10%. Compania a crescut deja așteptările privind veniturile în aprilie și iulie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: