PepsiCo şi Boston Beer vor crea o versiune cu alcool a băuturii Mountain Dew

Mountain Dew pixabay.com

PepsiCo şi Boston Beer se asociază pentru a crea o versiune cu alcool a băuturii Mountain Dew, transmite CNBC, preluat de news.ro.

Boston Beer va dezvolta şi produce băutura, numită Hard Mtn Dew, în timp ce Pepsi a creat o nouă entitate pentru a vinde, livra şi comercializa produsul.

Este aşteptat ca băutura să ajungă pe rafturile magazinelor la începutul anului 2022.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Hard Mtn Dew va face parte din categoria băuturilor aromate de malţ şi va conţine 5% alcool în volum.

Imaginile timpurii ale produsului arată, de asemenea, că acesta va conţine zero zahăr.

Primul indiciu potrivit căruia Pepsi ar putea intra pe segmentul bîuturilor alcoolice a venit în octombrie, când CEO-ul Pepsi, Ramon Laguarta, le-a spus analiştilor că Pepsi va lua în considerare această mişcare.

A urmat un anunţ al rivalei Coca-Cola, referitor la crearea Topo Chico Hard Seltzer, prima sa băutură alcoolică pentru consumatorii americani din ultimele decenii, printr-un parteneriat cu Molson Coors Beverage.

În luna iunie, Pepsi a depus, de asemenea, o cerere de marcă comercială, pentru a vinde bere marca Rockstar şi băuturi de tipul hard seltzer.

Pepsi încearcă să folosească de numele Mountain Dew de câţiva ani, pentru a intra pe noi segmente, cum ar fi băuturile energizante.

Compania a lansat Mtn Dew Rise Energy la începutul acestui an.

Potrivit Euromonitor, Mountain Dew deţine aproximativ 7% din cota de piaţă a băuturilor răcoritoare carbogazoase, procent care o plasează pe locul cinci.

Pentru Boston Beer, parteneriatul cu Pepsi vine într-o perioadă în care produsele sale au probleme.

În ultimul trimestru, estimările optimiste băutura sa Truly hard seltzer nu s-au confirmat, ceea ce a dus la scăderea acţiunilor companiei cu 26% într-o singură zi, iar producătorul de bere şi-a redus previziunile pe tot anul.

Între timp, segmentul berii în ansamblul său are probleme.

Anul trecut, volumul global al berii a scăzut cu 2,8%, în pofida consumului total de alcool, care a înregistrat cea mai mare creştere din ultimele două decenii, potrivit firmei de analiză a datelor IWSR.

Boston Beer a anunţat recent un parteneriat cu Beam Suntory pentru a aduce brandurile sale iconice în noi categorii.

Acţiunile Boston Beer au scăzut marţi cu 2%. Acţiunile au coborât cu peste 32% din ianuarie, conferind companiei o valoare de piaţă de 8,2 miliarde de dolari.

Acţiunile Pepsi au crescut uşor marţi. Până în prezent, titlurile Pepsi au urcat cu 4%, iar valoarea de piaţă a grupului este de 213,3 miliarde de dolari.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: