PepsiCo şi Boston Beer se asociază pentru a crea o versiune cu alcool a băuturii Mountain Dew, transmite CNBC, preluat de news.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Boston Beer va dezvolta şi produce băutura, numită Hard Mtn Dew, în timp ce Pepsi a creat o nouă entitate pentru a vinde, livra şi comercializa produsul.

Este aşteptat ca băutura să ajungă pe rafturile magazinelor la începutul anului 2022.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Hard Mtn Dew va face parte din categoria băuturilor aromate de malţ şi va conţine 5% alcool în volum.

Imaginile timpurii ale produsului arată, de asemenea, că acesta va conţine zero zahăr.

Primul indiciu potrivit căruia Pepsi ar putea intra pe segmentul bîuturilor alcoolice a venit în octombrie, când CEO-ul Pepsi, Ramon Laguarta, le-a spus analiştilor că Pepsi va lua în considerare această mişcare.

A urmat un anunţ al rivalei Coca-Cola, referitor la crearea Topo Chico Hard Seltzer, prima sa băutură alcoolică pentru consumatorii americani din ultimele decenii, printr-un parteneriat cu Molson Coors Beverage.

În luna iunie, Pepsi a depus, de asemenea, o cerere de marcă comercială, pentru a vinde bere marca Rockstar şi băuturi de tipul hard seltzer.

Pepsi încearcă să folosească de numele Mountain Dew de câţiva ani, pentru a intra pe noi segmente, cum ar fi băuturile energizante.

Compania a lansat Mtn Dew Rise Energy la începutul acestui an.

Potrivit Euromonitor, Mountain Dew deţine aproximativ 7% din cota de piaţă a băuturilor răcoritoare carbogazoase, procent care o plasează pe locul cinci.

Pentru Boston Beer, parteneriatul cu Pepsi vine într-o perioadă în care produsele sale au probleme.

În ultimul trimestru, estimările optimiste băutura sa Truly hard seltzer nu s-au confirmat, ceea ce a dus la scăderea acţiunilor companiei cu 26% într-o singură zi, iar producătorul de bere şi-a redus previziunile pe tot anul.

Între timp, segmentul berii în ansamblul său are probleme.

Anul trecut, volumul global al berii a scăzut cu 2,8%, în pofida consumului total de alcool, care a înregistrat cea mai mare creştere din ultimele două decenii, potrivit firmei de analiză a datelor IWSR.

Boston Beer a anunţat recent un parteneriat cu Beam Suntory pentru a aduce brandurile sale iconice în noi categorii.

Acţiunile Boston Beer au scăzut marţi cu 2%. Acţiunile au coborât cu peste 32% din ianuarie, conferind companiei o valoare de piaţă de 8,2 miliarde de dolari.

Acţiunile Pepsi au crescut uşor marţi. Până în prezent, titlurile Pepsi au urcat cu 4%, iar valoarea de piaţă a grupului este de 213,3 miliarde de dolari.