Anul 2024 a fost primul în care gigantul turc de fashion Trendyol a luat parte la evenimentul Black Friday în România, după intrarea pe piață.
Compania transmite că a atins un număr de 1,6 milioane de articole vândute în șase zile. Numărul comenzilor din perioada 5-10 noiembrie a crescut de trei ori, față de săptămâna precedentă.
S-au identificat 3,2 milioane de vizitatori unici care au accesat platforma, iar compania susține că Trendyol a fost cea mai descărcată aplicație mobilă din România între 5 și 10 noiembrie.
Cel mai mare număr de comenzi fost înregistrat pe 8 noiembrie, cu o creștere de patru ori comparativ cu vinerea precedentă, iar „ora de aur” a campaniei a avut loc în aceeași zi, între orele 21 și 22, când s-au plasat, în medie, aproape 100 de comenzi pe minut, potrivit unui comunicat de presă al companei.
„Suntem foarte mulțumiți de succesul primei noastre campanii de Black Friday în România, care a captat clar interesul clienților din întreaga țară. Obiectivul nostru a fost să oferim o experiență de cumpărături atractivă, adaptată unei varietăți de nevoi și așteptări, și suntem încântați că am reușit acest lucru. Vom continua să valorificăm această experiență, oferind consumatorilor o selecție largă de tendințe și branduri la prețuri competitive”, a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Tipul de articolele și orașele cu cel mai ridicat număr de clienți Trendyol de Black Friday
Cele mai comandate produse pe care le-au comandat clienții români au fost puloverele, rochiile și hanoracele. Cele mai multe comenzi de pe Trendyol au fost plasate din marile centre urbane ale României. Pe primul loc se clasează Bucureștiul, urmat de Cluj-Napoca și Constanța.
Black Friday 2.0
Trendyol mai transmite că va continua cu o a doua ediție campania de Black Friday desfășurată în tandem cu perioada de Black Friday la nivel internațional, care va avea loc între 26 noiembrie și 1 decembrie, sub denumirea „Black Friday Bestsellers”.