CloudCart, platformă bulgărească de eCommerce-as-a-service, se lansează în România, conform unui comunicat transmis miercuri.
Compania oferă un software pentru a automatiza crearea de magazine online, precum și un ecosistem de parteneriate, instrumente și servicii de asistență, pentru a acoperi nevoile operaționale zilnice ale comercianților online.
Platforma a fost lansată inițial pe piața bulgară și, după extindere la nivel regional, compania are, în prezent, peste 1.500 de clienți unici.
„Suntem încântați să fim acum prezenți și în România, o piață cu un potențial uriaș în domeniul comerțului electronic. Prin CloudCart oferim un model unic de business, o soluție de eCommerce-as-a-service perfect adaptată nevoilor magazinelor online locale și suntem pregătiți să ne implicăm activ în creșterea acestora. Planurile noastre de dezvoltare includ, printre altele, extinderea parteneriatelor și a rețelei locale și regionale de agenții, freelanceri și diverse companii relevante pentru industrie, care să ofere clienților noștri plus valoare în creșterea și dezvoltarea lor ”, spune Nikolay Iliev, CEO și cofondator CloudCart.
Compania activează, în prezent, pe șapte piețe regionale, iar obiectivele sale includ și creșterea cu 100% în cel puțin 3 piețe cheie – Bulgaria, România și Grecia. În România, compania colaborează deja cu cca. 10 magazine active și intenționează să-și consolideze prezența prin parteneriate strategice cu bănci și alte companii relevante. Pe termen mediu, CloudCart vizează extinderea în Serbia, Bosnia Herțegovina și Croația.
Platforma include, în prezent, peste 1.500 de firme, industriile principale fiind tehnologie, fashion și beauty.
CloudCart este o platformă de e-commerce fondată în 2016 de frații Nikolay și Petar Ilievi, în Bulgaria.