Platformă de comerț electronic: Magazinele online locale au înregistrat anul trecut o creştere cu 12,5% a numărului de comenzi față de anul precedent

laptop, card bancar, plati online sursa: Facebook/ Parlamentul European

Magazinele online locale, înregistrate pe platforma MerchantPro, au înregistrat o creştere cu 12,5% a numărului de comenzi, în 2022 faţă de 2021, iar ca valoare majorarea a fost de 22%, transmite Agerpres, citând date ale companiei.

Conform datelor centralizate, comportamentul de achiziţie al cumpărătorilor a fluctuat între “foarte precaut” în luni precum martie, după izbucnirea războiului, când tranzacţiile au crescut cu 5%, până la “exuberant”, în mai, când evoluţia a atins 30% la nivel de tranzacţii.

În ceea ce priveşte toate magazinele online care folosesc platforma de e-Commerce MerchantPro, inclusiv cele care şi-au început activitatea în platformă în 2022, s-au plasat comenzi în valoare de aproape 250 de milioane de euro. Comanda medie a fost 56 de euro, cu 12% mai mare faţă de anul 2021, când se situa la 50 de euro.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Printre tendinţele care se remarcă în 2023 sunt investiţiile în automatizări, inclusiv pentru integrarea şi adopţia soluţiilor de inteligenţă artificială, precum şi creşterea performanţei magazinelor din perspectiva vizitatorilor, la nivel de storefront.

Analiza MerchantPro – platformă de soluţii Saas pentru e-Commerce – a fost realizată pe datele înregistrate de peste 1.500 de magazine online locale.