Platformă de comerț electronic: Magazinele online locale au înregistrat anul trecut o creştere cu 12,5% a numărului de comenzi față de anul precedent

laptop, card bancar, plati online sursa: Facebook/ Parlamentul European

Magazinele online locale, înregistrate pe platforma MerchantPro, au înregistrat o creştere cu 12,5% a numărului de comenzi, în 2022 faţă de 2021, iar ca valoare majorarea a fost de 22%, transmite Agerpres, citând date ale companiei.

Conform datelor centralizate, comportamentul de achiziţie al cumpărătorilor a fluctuat între “foarte precaut” în luni precum martie, după izbucnirea războiului, când tranzacţiile au crescut cu 5%, până la “exuberant”, în mai, când evoluţia a atins 30% la nivel de tranzacţii.

În ceea ce priveşte toate magazinele online care folosesc platforma de e-Commerce MerchantPro, inclusiv cele care şi-au început activitatea în platformă în 2022, s-au plasat comenzi în valoare de aproape 250 de milioane de euro. Comanda medie a fost 56 de euro, cu 12% mai mare faţă de anul 2021, când se situa la 50 de euro.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Printre tendinţele care se remarcă în 2023 sunt investiţiile în automatizări, inclusiv pentru integrarea şi adopţia soluţiilor de inteligenţă artificială, precum şi creşterea performanţei magazinelor din perspectiva vizitatorilor, la nivel de storefront.

Analiza MerchantPro – platformă de soluţii Saas pentru e-Commerce – a fost realizată pe datele înregistrate de peste 1.500 de magazine online locale.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: