Compania poloneză Exorigo Upos, care oferă soluții tehnologice IT pentru sectorul de retail, anunță planuri de extindere pe piața din România, fără a da foarte multe detalii.
Exorigo Upos transmite că mizează pe soluțiile omnichannel pentru a-și consolida prezența în piață și a crește pe segmentul de retail.
Compania este prezentă în România de peste 9 ani.
„Sectorul de retail din România, în special pe segmentul alimentar, este așteptat să crească cu până la 8% până în 2027. Rolul centrelor comerciale și al parcurilor de retail este, de asemenea, pe un trend ascendent. În acest context, ne propunem să ne consolidăm și mai mult prezența pe această piață. România a devenit o destinație importantă de investiții pentru noi, unde putem oferi tehnologia noastră de vârf și cele mai bune servicii. Astfel, retailerii locali pot valorifica întregul potențial al comerțului digital, aspect deosebit de important având în vedere ponderea tot mai mare a canalelor online. De altfel, se estimează că acestea vor înregistra cea mai mare rată de creștere în industria de retail din România. Prin urmare, ne vom concentra pe soluțiile omnichannel, care sunt din ce în ce mai solicitate de antreprenorii români”, a declarat Marek Nowakowski, Director General Exorigo-Upos România.
Compania a realizat rebrandingul a 19 magazine Cora, a sprijinit deschiderea primului magazin Wittchen în țară, a gestionat instalarea sistemelor de imprimare fiscală și a furnizat servicii de instruire la distanță pentru Sportisimo. De asemenea, pentru Burger King, compania a implementat ecrane moderne care îmbunătățesc experiența clienților în urmărirea comenzilor și accesarea promoțiilor. În cazul Victoria’s Secret, Exorigo-Upos a dezvoltat soluții omnichannel care optimizează gestionarea stocurilor și procesele de plată.
Exorigo-Upos S.A. este o companie poloneză de tehnologie, care a luat naștere prin fuziunea Exorigo, specializată în dezvoltare software și UPOS, cu expertiză în soluții hardware, cu o echipă de peste 1.000 de specialiști. Exorigo-Upos și-a extins operațiunile prin filiale proprii în țări precum România, UK, Republica Cehă, Slovacia, Ucraina și Australia.