Presiune asupra costurilor: McDonald’s crește prețul cheeseburgerilor în Marea Britanie pentru prima dată în 14 ani

McDonald's Sursă foto: Unsplash

McDonald’s a majorat preţul cheeseburgerilor în Marea Britanie pentru prima dată în 14 ani, din cauza presiunii asupra costurilor, transmite CNBC, citat de News.ro.

Lanţul de fast-food a confirmat miercuri că burgerul emblematic este unul dintre produsele care se confruntă cu creşteri de preţ în reţeaua sa de restaurante din Marea Britanie.

Costul unui cheeseburger a crescut cu 20%, de la 99 pence (1,19 dolari) la 1,19 lire sterline.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Ultima dată când McDonald’s a crescut preţul cheeseburgerului său în Marea Britanie a fost în urma crizei financiare globale din 2008.

Pentru alte produse din meniul McDonald’s din Marea Britanie preţurile au crescut cu 10 pence – 20 pence, inclusiv cutiile McNugget, meniurile de mic dejun şi upgrade-urile de la meniuri medii la mari.

McDonald’s a spus că unele produse vor rămâne neafectate de creşterea preţurilor.

Preţurile vor continua să varieze între restaurantele deţinute de francizaţi, care pot stabili preţuri pe baza recomandărilor companiei.

Într-o declaraţie adresată clienţilor, CEO-ul McDonald’s din Marea Britanie şi Irlanda, Alistair Macrow, a declarat că presiunile inflaţioniste în creştere au forţat compania să facă nişte ”alegeri grele” în privinţa preţurilor.

Creşterile de preţuri au loc pe măsură ce companiile se confruntă cu costuri crescute pentru articole precum combustibil, salarii şi ingrediente, pe măsură ce inflaţia continuă să accelereze.

În Regatul Unit, inflaţia a atins un nou vârf de 9,4% în iunie, cel mai ridicat nivel din ultimii 40 de ani.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: