Primark va deschide cel de-al treilea magazin din România în Iulius Town Timișoara, pe 7 august, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Primark Timisoara se va întinde pe o suprafață de 3.200 de metri patrăți la primul etaj al centrului comercial.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Această deschidere vine la un an și jumătate după ce retailerul a intrat în România cu primele două magazine în ParkLake Shopping Centre și, respectiv, AFI Cotroceni, București. Inaugurarea marchează un moment important pentru Primark, retailerul continuându-și planurile ambițioase de extindere în Europa Centrală și de Est.

Noul magazin va crea peste 150 de locuri de muncă pentru economia locală din Timișoara, mai multe posturi part-time și cu normă întreagă fiind încă disponibile.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

„Printre oportunitățile de angajare se află roluri de asistent de retail, precum și alte posturi de conducere. Mai multe informații sunt disponibile aici. Primark Timișoara se va întinde pe o suprafață de 3.200 de metri pătrați la primul etaj al centrului comercial, oferind clienților cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte”, transmite compania.