Aproape jumătate din lucrările de modernizare a liniei 5 de tramvai au fost executate, anunță primarul Nicușor Dan.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“A fost montată calea de rulare pe o lungime de 2,4 km si am început montarea noile șine de tramvai.
Aceasta este una dintre cele mai lungi şi importante linii, care leagă Centrul de zona de Nord a Capitalei”, menționează edilulul.

Lucrările au început în februarie, termenul de execuție este de un an, dar acestea ar putea fi finalizate mai repede, conform estimărilor primarului.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Prin aceste lucrări sunt înlocuite șinele vechi cu unele noi pe o lungime de 4,25 kilometri pe tronsonul cuprins între Podul Băneasa și Bd. Ștefan cel Mare. De asemenea, se vor moderniza 17 peroane, care vor fi adaptate la tramvaiele Imperio, și se va construi încă un peron.

“Se lucrează concomitent din ambele capete, dinspre Șoseaua Ștefan cel Mare spre str. Barbu Văcărescu și dinspre Podul Băneasa spre str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu. Au fost amplasați 51 de stâlpi noi, mai avem de pus 100. Acesta este primul șantier deschis din proiectul amplu de reabilitare a aproximativ 50 de km de infrastructură de tramvai din Capitală. Vom deschide în curând și alte șantiere, iar prin aceste investiții, nu vor mai exista linii nemodernizate în București”, susține Nicușor Dan.