VIDEO Primul Drum Expres din România: UMB a finalizat montarea tuturor grinzilor de beton şi tablierelor metalice la podul peste Olt de la Slatina. Deschiderea circulaţiei pe lotul Balş – Slatina depinde de terminarea podului de 1,7 km lungime

Infrastructură Drumul expres Craiova - Pitești Sursa foto: Cătălin Drulă / Facebook

Toate cele 304 grinzi de beton care compun podul peste Olt de la Slatina de pe lotul 2 al Drumului Expres Craiova – Piteşti au fost montate, a anunţat Compania de Drumuri. De asemenea, constructorul român UMB a finalizat montarea tablierelor metalice, iar acum se execută lucrări la placa de suprabetonare.

Viaductul peste Olt de la Slatina are o lungime totală de 1,7 kilometri şi este cea mai dificilă lucrare a lotului dintre Balş şi Slatina. De finalizarea acestuia depinde deschiderea circulaţiei pe primii 40 de kilometri de drum expres din România.

Toate grinzile de beton (au o greutate de 82 de tone) sunt construite în regie proprie în fabrica UMB de pe şantier. CNAIR a prezentat Raportul de Progres al podului peste Olt de pe Drumul Expres Craiova-Pitești:

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

– au fost montate toate grinzile de beton,

– s-au montat toate tablierele metalice,

Podul în câteva cifre:

  • 1.720 de metri lungime totală,
  • 38 de deschideri
  • 304 grinzi de beton,
  • lungimea unei grinzi de beton este de 40 de metri,
  • greutatea unei grinzi este de 82 de tone,
  • 3 deschideri cu suprastructură din tablier metalic,
  • greutatea tablierului de pe deschiderea centrală, pe o cale, depășește 175 de tone,
  • greutatea totală a ansamblului, macara+tablier metalic, depășește 1.000 de tone.

Stadiul fizic de execuţie al lotului 2 Balş – Slatina este de aproximativ 90%, însă „transporturile” nu garantează deschiderea circulaţiei până la sfârşitul anului, anunţa recent Cristian Pistol, consilierul premierului pentru infrastructura de transport şi fost director în CNAIR peste autostrăzi.

Contractul pentru sectorul Balş – Slatina a fost semnat pentru 1,4 miliarde lei în decembrie 2018, iar lucrările au început în septembrie 2019.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: