Primul lanț de supermarketuri care folosește TikTok ca platformă de vânzare

Pe scurt

  • Lidl devine primul supermarket din UK care vinde prin TikTok, lansând un pachet „High Protein”.
  • Oferta, destinată pasionaților de fitness, costă 5 £ și toate veniturile merg la NSPCC.
  • Promoția accentuează expansiunea Lidl în social media, fiind o strategie de marketing și implicare socială.
  • Succesul proiectelor anterioare sugerează potențial pentru viitoare modele de vânzare online prin social media.
Articolul integral continuă mai jos
cumparaturi online card foto pexels-karolina-grabowska sursa foto: Pexels/ Karolina Grabowska

Lidl marchează o premieră în Marea Britanie, devenind primul lanț de supermarketuri care folosește TikTok ca platformă de vânzare. Începând cu 20 februarie, retailerul lansează un pachet exclusiv „High Protein”, transmite retaildetail.eu

Lidl lansează vânzări pe TikTok

Lidl devine primul lanț de supermarketuri din Marea Britanie care folosește TikTok ca platformă de vânzare.

Începând cu 20 februarie, retailerul oferă un pachet exclusiv „High Protein”.

Analize Economedia

software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR

Oferta, disponibilă doar online, este destinată pasionaților de fitness și celor care urmează o dietă bogată în proteine. doar 5 lire sterline, deși valoarea reală depășește 30 de lire.

Această strategie subliniază interesul Lidl pentru noile tendințe digitale și extinderea vânzărilor prin social media, un canal din ce în ce mai popular în retail.

Cu toate acestea, promoția este temporară și servește în principal ca un truc publicitar: sunt disponibile doar 3 000 de pachete, iar toate încasările merg către NSPCC, o organizație caritabilă pentru copii din Regatul Unit.

Astfel, Lidl îmbină o strategie de marketing inteligentă cu o cauză socială, consolidându-și imaginea de brand inovator și responsabil, transmite Joanna Gomer, director de marketing al Lidl UK, potrivit sursei citate.

Lidl, la a doua experiență în retailul digital

Retailerul nu este la prima inițiativă de acest gen. În august 2024, Lidl a introdus „Mystery Box”, un pachet surpriză evaluat la peste 100 de lire, vândut pentru doar 20 de lire.

Succesul acestui experiment a confirmat apetitul consumatorilor pentru oferte exclusive online.

Prin utilizarea TikTok Shop, Lidl capitalizează pe popularitatea rețelelor sociale și pe interesul tot mai mare pentru produsele funcționale.

În plus, această strategie poate deschide calea către un model de vânzări axat pe social media, schimbând modul în care supermarketurile interacționează cu clienții.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.