Lidl marchează o premieră în Marea Britanie, devenind primul lanț de supermarketuri care folosește TikTok ca platformă de vânzare. Începând cu 20 februarie, retailerul lansează un pachet exclusiv „High Protein”, transmite retaildetail.eu

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lidl lansează vânzări pe TikTok

Lidl devine primul lanț de supermarketuri din Marea Britanie care folosește TikTok ca platformă de vânzare.

Începând cu 20 februarie, retailerul oferă un pachet exclusiv „High Protein”.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Oferta, disponibilă doar online, este destinată pasionaților de fitness și celor care urmează o dietă bogată în proteine. doar 5 lire sterline, deși valoarea reală depășește 30 de lire.

Această strategie subliniază interesul Lidl pentru noile tendințe digitale și extinderea vânzărilor prin social media, un canal din ce în ce mai popular în retail.

Cu toate acestea, promoția este temporară și servește în principal ca un truc publicitar: sunt disponibile doar 3 000 de pachete, iar toate încasările merg către NSPCC, o organizație caritabilă pentru copii din Regatul Unit.

Astfel, Lidl îmbină o strategie de marketing inteligentă cu o cauză socială, consolidându-și imaginea de brand inovator și responsabil, transmite Joanna Gomer, director de marketing al Lidl UK, potrivit sursei citate.

Lidl, la a doua experiență în retailul digital

Retailerul nu este la prima inițiativă de acest gen. În august 2024, Lidl a introdus „Mystery Box”, un pachet surpriză evaluat la peste 100 de lire, vândut pentru doar 20 de lire.

Succesul acestui experiment a confirmat apetitul consumatorilor pentru oferte exclusive online.

Prin utilizarea TikTok Shop, Lidl capitalizează pe popularitatea rețelelor sociale și pe interesul tot mai mare pentru produsele funcționale.

În plus, această strategie poate deschide calea către un model de vânzări axat pe social media, schimbând modul în care supermarketurile interacționează cu clienții.