Producătorul chinez de vehicule electrice Nio a semnat un acord pentru o investiţie de 2,2 miliarde de dolari de la CYVN Holdings, un vehicul de investiţii cu sediul în Abu Dhabi, a anunţat luni compania auto, citată de Reuters, conform News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Investiţia vine în timp ce Nio, cu vânzările de vehicule electrice şi profitabilitatea aflate sub presiune într-un război al preţurilor început de Tesla, a încercat să sporească eficienţa reducând o zecime din forţa de muncă şi amânând proiectele care nu fac parte din activităţile de bază.

Acordul, ar urma să se încheie în ultima săptămână a lunii decembrie, ar duce participaţia CYVN la 20,1% din totalul acţiunilor emise şi aflate în circulaţie ale Nio, după o investiţie de 1 miliard de dolari în iulie, a declarat Nio într-un comunicat pe site-ul său.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Acest lucru ar face din CYVN cel mai mare acţionar unic al Nio, deşi fondatorul şi directorul general William Li păstrează cea mai mare putere de vot, deţinând acţiunile ordinare de clasa ”C”.

Compania, ale cărei vehicule electrice cu marca Nio concurează în China cu mărci premium precum Mercedes-Benz şi BMW, a dezvoltat două mărci noi pentru pieţele de masă, pe care îşi propune să le aducă în Europa din 2025, au spus directorii săi.

În încercarea de a deveni mai eficientă, Nio are în vedere o spin-off a unităţii sale de producţie a bateriilor, în timp ce continuă să dezvolte pe cont propriu tehnologii pentru componente cheie, a relatat anterior Reuters.