Producătorul de anvelope Goodyear va elimina aproximativ 1.200 de locuri de muncă în cadrul unei campanii de restructurare

goodyear anvelope Foto: Goodyear, Facebook

Goodyear Tire & Rubber a aprobat un plan de raționalizare și reorganizare a forței de muncă în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, care va duce la reducerea a 1.200 de locuri de muncă, a anunțat vineri compania într-un document de reglementare, potrivit Reuters.

Decizia vine după ce, în luna mai, investitorul activist Elliott Investment Management a criticat Goodyear pentru managementul defectuos și rămânerea în urma rivalilor Michelin și Bridgestone (5108.T).

Elliott, care deține o participație de 10% în compania de anvelope, a făcut presiuni și asupra Goodyear pentru o revizuire operațională și vânzarea magazinelor sale.
Restructurarea va duce la economii “semnificative” din 2024 până în 2025 și vine în contextul în care compania încearcă să își eficientizeze activitatea și să își îmbunătățească structura costurilor, a declarat vineri Goodyear.

Firma cu sediul în Ohio a prognozat cheltuieli totale înainte de impozitare între 210 și 230 de milioane de dolari până în 2025, din cauza restructurării.

Compania cu o vechime de 125 de ani a mai spus că se așteaptă să informeze investitorii cu privire la planul său mai amplu în cursul trimestrului al patrulea.
Luna trecută, Goodyear a trecut la o pierdere de 73 de cenți pe acțiune pentru al doilea trimestru, de la un profit de 58 de cenți pe acțiune cu un an înainte.

Foto: Goodyear, Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *