Producătorul de telefoane mobile iHunt listează o nouă emisiune de obligațiuni la BVB

telefoane ihunt

Retailer-ul online și producătorul de telefoane mobile și gadget-uri iHunt (HUNT) listează joi a doua sa emisiune de obligațiuni corporative la Bursa de Valori București (BVB), pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare (SMT).

Emisiunea are o valoare nominală de 7 milioane lei și cuprinde 70.000 de obligațiuni cu o maturitate de patru ani și o valoare nominală de 100 lei/ obligațiune. Obligațiunile au fost emise în ianuarie 2021 și au o dobândă fixă de 8,75% p.a., plătibilă semestrial.

Succesul celor două runde de finanțare derulate de iHunt în decurs de trei luni pe piața de capital demonstrează că investitorii de la BVB sunt atenți la oportunitățile de investiție și sunt dispuși să investească în companiile cu perspective de dezvoltare”, a declarat Radu Hanga, Președintele Consiliului de Administrație al Bursei de Valori București.

Listăm a doua runda de obligaţiuni iHunt, sub simbolul HUNT25. Investitorii de pe Bursa de Valori București au răspuns rapid la nevoia noastră de finanțare prin suprasubscrierea și închiderea anticipată a emisiunii de obligațiuni HUNT25, care vine la mai puțin de trei luni distanță de HUNT23, astfel încât se reflectă încrederea investitorilor în business-ul iHunt. Finanțarea dobândită grație încrederii investitorilor întregește planul de dezvoltare iHunt pe 2021”, a afirmat Cezar Stroe, Fondatorul și Directorul General al iHunt.

Societatea a derulat în ianuarie 2021 un plasament privat pentru vânzare de obligațiuni, intermediat de SSIF TradeVille. Investitorii au plasat ordine de subscriere în valoare de peste 8,6 milioane lei, față de valoarea vizată de iHunt, de 7 milioane lei, astfel că plasamentul s-a încheiat încă din prima zi. Obligațiunile au fost emise la finalul lunii ianuarie și au fost alocate unui număr de 84 investitori de retail.

iHunt Technology Import Export și-a început activitatea în anul 2015, ca importator direct de telefoane mobile și accesorii din China, cu doi angajați și cu un capital social de 200 lei. Societatea s-a dezvoltat rapid, iar în iulie 2019 s-a listat pe piața AeRO din cadrul Sistemului Multilateral de Tranzacționare al BVB. La finalul primei zile de tranzacționate pe AeRO, iHunt avea o capitalizare de 12,2 milioane lei, iar în prezent, societatea are o capitalizare de aproape 98 milioane lei.

iHunt vinde produsele atât prin intermediul magazinului online ihunt.ro, cât și prin peste 200 de magazine fizice ”iHunt-Partener”.

Pe lângă oferta de produse sub brandul propriu, iHunt comercializează și produse din portofoliul altor producători din China. Ponderea telefoanelor mobile marca iHunt în volumul total al vânzărilor de telefoane a crescut în ritm accelerat în fiecare an, de la 44% în 2018, la 85% în 2019 și peste 95% în primul semestru al anului 2020.

Dacă în anul înființării, iHunt a înregistrat o cifră de afaceri de 2,4 milioane lei, aceasta a crescut constant, astfel că în 2020, societatea a consemnat o cifră de afaceri de 42,6 milioane lei (+71% față de 2019). iHunt a consemnat un profit 6,1 milioane lei, față de 631.000 de lei în 2019, potrivit rezultatelor financiare preliminare pentru 2020.

Fondatorul iHunt, Cezar Stroe, deține 74,28% din acțiunile societății, iar tatăl său, Corneliu Stroe, are 5,15% din titluri. Diferența de puțin peste 20% din acțiuni este în portofoliile altor investitori.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *