Producătorul italian de pantofi sport de lux Golden Goose a raportat marţi o creştere cu 30% a veniturilor în 2022 şi se aşteaptă în continuare la o evoluţie asemănătoare prin extinderea activităţilor dincolo de gama principală de produse, a declarat directorul general Silvio Campara, transmite Reuters.
“Vom continua să ne inovăm afacerile, care sunt pantofii sport, dar va fi ceva pe lângă pantofii sport ce va fi lansat pe piaţă”, a afirmat Silvio Campara, fără a preciza care va fi noua gamă de produse.
În prezent, o pereche de pantofi sport de lux Golden Goose se vând cu 400 de euro.
Golden Goose a început deja să îşi diversifice activităţile în ultimii ani prin vânzarea de haine şi accesorii, cu un accent pe produsele din piele.
Marţi, firma italiană a raportat venituri de 501 milioane de euro în 2022, graţie unei creşteri puternice în cele două Americi, precum şi pe canalele online şi de retail.
Anul trecut, cele două Americi au fost piaţa cu cel mai puternic ritm de creştere pentru Golden Goose, cu o creştere de 55% a vânzărilor, urmată de regiunea EMEA, unde vânzările au crescut cu o treime.
Silvio Campara s-a declarat încrezător că grupul va putea să îşi majoreze cota de piaţă în condiţiile în care Golden Goose a crescut uşor preţurile, cu o majorare medie totală de 5% până la 6% în ultimii trei ani, mult mai puţin decât competitorii.
“Aceasta a ajutat Golden Goose să construiască încredere în rândul clienţilor”, a spus Campara.
Golden Goose are de gând să deschidă alte 20 de magazine în acest an, un număr similar cu cel din 2022, a adăugat el.
Golden Goose a fost achiziţionat de fondul de investiţii Permira în 2020 şi la acea dată producătorul de pantofi sport era evaluat la 1,3 miliarde de euro.