Profitul Lego s-a dublat după ce consumatorii s-au orientat către jucării în timpul restricţiilor

lego Sursa foto: Pixabay

Profitul net al producătorului danez de jucării Lego A/S a urcat cu 140% în primul semestru din 2021, consumatorii orientându-se spre binecunoscutele cărămizi colorate de plastic pentru a-i ţine pe copii ocupaţi în timpul zilelor de izolare, transmit Reuters şi Bloomberg, citate de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În primele şase luni din 2021, profitul net al companiei controlate de familia miliardarului Kjeld Kirk Kristiansen a urcat la 6,3 miliarde de coroane daneze (990 milioane de dolari), în timp ce veniturile au înregistrat un avans de 46%, la 23 miliarde de coroane daneze.

„În privinţa evoluţiei din semestrul doi din 2021, continuăm să ne aşteptăm la o cerere solidă pentru produsele noastre. Pe termen mai lung, estimăm o stabilizare a creşterii la niveluri mai sustenabile, după ce oamenii vor reveni la obiceiurile de consum anterioare pandemiei”, a afirmat directorul general Niels B. Christiansen.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Cele mai bine vândute produse au fost din seria clasică Lego City, precum şi cutiile cu piese bazate pe filmele Războiul Stelelor şi Harry Potter.

Profitul operaţional a urcat cu 104%, la opt miliarde de coroane daneze (1,26 miliarde de dolari).

În primele şase luni din 2021, Lego a deschis 60 de noi magazine, din care peste 40 în China. Pe ansamblul acestui an, obiectivul Lego este să inaugureze 174 de noi magazine, ajungând la 851 în total. În 2020, Lego a inaugurat 134 de noi magazine.

De asemenea, Lego a inaugurat în iunie un nou centru în Manhattan, New York, unde clienţii pot interacţiona cu produsele Lego, atât fizic cât şi digital, realizând designul pentru noi figuri Lego sau prin crearea unui model al feţei unei persoane.

Acest nou format de magazin va fi introdus anul acesta în aproximativ 60 de magazine.

Cunoscut pentru cărămizile sale de plastic colorate, Lego concurează cu nume precum Mattel, producătorul păpuşilor Barbie, şi Hasbro.

Istoria pieselor Lego este legată de inventatorul său, Ole Kirk Kristiansen, un tâmplar din Billund, centrul regiunii Jutlandia, care a trecut la lumea jucăriilor inspirat de versiunile în miniatură ale mobilei pe care a început să le creeze la sfârşitul anului 1920 pentru a reduce costurile. Kristiansen a fondat Lego în anul 1932, numele provenind de la îmbinarea primelor două litere din cuvintele daneze ‘leg godt’ (‘joacă bine’), fără să ştie că în limba latină ‘lego’ înseamnă ‘eu îmbin’.

Lego Group este prezent în peste 130 de ţări. Filiala din România a grupului a fost înfiinţată în anul 2011, dar şi-a început oficial activitatea la 1 ianuarie 2012. Lego deţine o cotă de 30% pe piaţa de jucării din România.